{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Sjove stemmer {{forumTopicSubject}}

Hejsa håber lige i vil hjælpe mig med noget, gå ind på denne profil som jeg har givet et 8 tal : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5720,
synes selv det er en rigmelig flot bil gutten har sig der.

Men her er problemet, gutten har givet mig 1 taller ved alle mine biler ! som jeg har skrevet til ham, synes jeg ikke selv de er det flotteste på jorden, men 1 taller ?

Mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove stemmer
  • #1   3. nov 2003 Hej Martin.

Dette ser det svære ofte, at der er nogen som har den store interesse i at nedværdige andres biler ...... det er næsten en sport/hobby for dem.
    Men de udgør heldigvis kun 1% i denne klub.
    Så vi må nok lære at leve med det smiley

• #2   4. nov 2003 Hej martin...
    Jeg synes tilgengæld at det er for plat med alle dem der giver folk et 10-tal for selv at få et 10-tal tilbage, og dem er der sq en masse af herinde... F.eks gav jeg en gammel Fiat Uno, som der ikke er lavet noget specielt synligt ved ( http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6219) et 3-tal!! Jjeg synes den er under standard (dvs. 5 i skalaen) i forhold til hvad JEG ville køre, dermed siger ikke den ikke er ok for andre, men folk skal sq ikke bilde mig ind at de synes at det er den fedeste bil overhovedet og det er jo det de indikerer med et 10-tal, at det er creme de la creme... Det synes jeg er plat, og så bliver ejeren så snot fornærmet at han giver mig et 1-tal og jeg kræver sq ikke at få et 10-tal eller noget, men han skal sq heller ikke bilde mig ind at han ikke synes at den er bare lidt fed, jeg vil vædde 10.000 kr. med at hvis jeg havde givet ham 10, havde jeg fået det samme tilbage, og hvad er nu det for noget??? Jeg havde kunne acceptere alt over 5, for min bil er der lavet noget ved og jeg har gjort noget for at lave den fed (efter min mening) og selv om jeg godt ved at folk har forskellige meninger, tror jeg sq seriøst ikke at det er den grimmeste bil han nogensinde har set, hvilket han jo viser ved at give mig et 1-tal.... Der er sikkert mange som bliver sure over denne karakter, men tænk lidt over det næste gang i ser på hvem der har fået 10-taller af hvem og omvendt... Der er sq lidt for meget tudefjæs over det, jeg ved da godt at jeg ikke har en eller anden syg Ferrari og kan derfor sagtens acceptere at jeg ikke har 10,0 i snit, til gengæld skal folk så heller ikke smide med sten hvis de selv bor i et glashus....

Kommentér på:
Sjove stemmer

Annonce