{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

"Misbrug" af point... ?!? {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste herinde der syntes at point systemet bliver "misbrugt". Jeg mener folk kaster omkring sig med 7taller...
Det kan godt være det er mig der har taget fejl men totalt standard bil bør da ikke få et 7tal ?!?
Der er jo nok ikke så meget og gøre ved det...
Hvad siger i ? Er jeg helt galt på den ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Misbrug" af point... ?!?
  • jeppe k
    jeppe k Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 60
    #1   7. mar 2005 Overhovedet ikke galt på den. Der er alt for mange kedelige biler der for 7, ufortjent. Men nok ikke noget vi kan gøre noget ved?

• #3   7. mar 2005 Min har fx fået en masse 7-tal. Det fortjener den ikke. Jeg vil ikke brokke mig over at folk stemmer 7 på min bil, men de skal altså ikke forvente at få det igen, med mindre de har en bil i særklasse

• #5   7. mar 2005 Lige præcis, det glemte jeg at skrive, det med at folk har det med at "sympati-stemme" (hvis man kan kalde det det).

• #6   7. mar 2005 Hmm...... Sammy, hvis det er mig du snakker til, så forklar venligst hvilke af mine stemmer jeg har sat forkert efter din mening....
    Du syntes måske at alle stemmer herinde er rigtigt placeret ?
    Og nej brokker mig ikke...... Jeg spørger om der er andre der har samme mening som jeg ?!?

• #7   7. mar 2005 Ali - Ja okey, helt enig, det var også det jeg mente smiley

• #8   7. mar 2005 Ja brugerne evner til at stemme stinker...

Fatter heller hvad alle de 7-taller skal til for...

Har bl.a fået kommentare som: "kan du ikke ændre dit 4-tal, fordi de ser ikke godt ud for mit gennemsnit med det...."
    Hvad har folk gang i... tror de at de kan score en lækker chick ude i byen, ved at gå hen og sige: "Jeg har et snit på 6,85 inde på bilgalleri"

Som hovedregel undlader jeg også 2 og 3-taller, imens 4 og 5 bliver benyttet tit....

Men som Mads H er inde på, kan en standard bil i mine øjne godt få et 7-tal, hvis det f.eks er en ægte klassiker eller bare en lækker bil fra fabrikken(som f.eks Audi RS4)

• #9   7. mar 2005 ja folk de fedter så vildt herinde.... www.fedtegalleri.dk

Det er jo totalt til grin, prøv at se ham fjolset inde i mine kommentare der blev pisse sur over jeg gav han opel kadett 4..... totalt til grin...

• #10   7. mar 2005 og ikke for at nævne hans navn

øhhhh: Jimmy (18) S

Kommentér på:
"Misbrug" af point... ?!?

Annonce