{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.989 visninger | Oprettet:

Mercedes c250 .. benz eller diesel? {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft set på en Mercedes C250 fra 1996 .. den har kørt ca 450tkm .. MEn står meget godt med amg styling og alt i el.. Automatgear og det hele. Men det er en benzin ... har hørt mange sige at man skal holde sig fra benzin når det er mercedes c-klasse... er det rigtigt, eller ??

Og kan det passe at c250 kun har 113 hk ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes c250 .. benz eller diesel?
  • Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #1   18. jun 2008 MB C250 kan da kun være en diesel, eller hva'. Jeg kan i hvert fald ikke finde den som benziner...?
    Skal det være en benziner hedder den C230, C240 eller C280?

    /Marcus


  • #2   18. jun 2008 Micky : der står nemlig ikke noget om det.. står bare C250 elegance.. Men er det en god motor så, hvis det en diesel ?

  • #3   18. jun 2008 Der plejer nemlig altid at stå hvis det er en diesel.. men det gjorde der ikke ved denne her, så gik udefra det var en benzin.. my bad.
    Men det er da ikke mange hestekræfter sådan en satan har ?


  • #4   18. jun 2008 113 HK til sådan en vogn så skal den da ihvertfald chippes hvis det er en turbo.

  • Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #5   18. jun 2008 Nu er det jo en gammel motor. Prøv at sammenligne andre 2,5-liters dieselmotorere fra de tidlige 90'ere. Som Micky siger, har en TD'er jo 150 HK, og det er vel okay. Det er jo momentet der betyder noget i en dieselbil...

    /Marcus


  • #6   18. jun 2008 Et Moment på 170 nm er jo ikke så meget, vejer trods alt næsten 1600 kg. Ville savne en større motor i en så tung vogn.

  • #7   18. jun 2008 Det er en diesel, 250'eren fåes ikke i benzin, det er en diesel uden turbo, c-modellernes benzinmotorer er fine hvis de bliver holdt ved lige, men hvis ikke de gør, kan der hurtigt ske mange kædereaktioner med ting der går i stykker, har selv en c180, som jeg har haft i 2,5 år, 122 hk og den er til tider lidt sløv efter min mening. Det eneste jeg har ofret på biler, er en Bærekugle, blæsermotor til kabineblæser og ny viscosekobling til kølerblæser, har aldrig haft mekaniske problemer med den, og den har gået 185000 og jeg har kørt de 85000 i den, så det syntes jeg er meget fint gået.... Dog har c230 kompressoren ry får tit at gå i stykker... så hvis jeg skulle vælge vil jeg sige 240 eller 280... Det er de bedste....

  • #8   18. jun 2008 måske endda 320, hvis man har råd til det.....

Kommentér på:
Mercedes c250 .. benz eller diesel?

Annonce