{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering....
  • #1   23. jun 2008 Det kan du jo finde på en hver tankstation, t hansen, bil xperten osv.. Tænker du på noget specielt?

• #2   23. jun 2008 nej egentlig ikke..!

Noget der er bedre end andet?

• #3   23. jun 2008 Jeg syntes ikke der er den heeelt store forskel.. Til almindelig polering bruger jeg bare turtlewax i den grønne dåse. Det giver et pænt resultat til billige penge.

• #5   23. jun 2008 AUtoglym er rigtig godt. Men koster også. Kan købes ved bilting.dk

<b>AJay

• #6   23. jun 2008 man kan købe nok så meget dyr voks, hvis ikke viljen til at ofre 1 - 2 timer på en grundig polering ikke er der. Polering er ikke kun at polere, det er også forarbejdet.. start med en god afvaskning og dæk alle pyntelister... køb også gerne en simi-proff polermaskine der ligner en vinkelsliber i biltema til en 300 - 400 kr... det er godt givet ud... En polering bliver ikke bedre en forarbejdet!

• #7   23. jun 2008 ... hvis lakken er falmet, bør du også overveje en grundig lakrens inden du polerer..

• #8   23. jun 2008 tjek evt. mine passater og se hvad en god dags hårdt arbejde kan gøre ved selv en gammel bil.. sig til, hvis jeg skal smide en vejledning til EXTREM rengøring ude som inde :o))

• #10   23. jun 2008 jeg polerer mine biler en gang hvert ½ år og resultatet HOLDER fint i perioden.. DOG har jeg følgende tilføjelser.

* Er farven let til at falme, bør man pårenge en extra omgang i sommerhalvåret...
    * Jeg afslutter altid med en gang lakforsegling.. det bevarer glansen extremt godt.. kan varmt anbefale det.
    * Jeg vasker mine biler HVER weekend med en ordentlig auto-shampoo. Det bevarer også det hårde arbejde. Afslutter ALTID med vaskeskind.

Hvis du bruger de rigtige produkter rigtigt (hvis du forstår min kryptiske sætning) kan man sagtens holde en god polering i laaaaaang tid.

• #11   23. jun 2008 men.. en rød lak som på din (rigitg fine volvo) er også EXTREM svær at forhindre i at falme... der skal du nok påregne at skulle lave to poleringer på en sommer og bruge en extrem lakforsegler.

• #14   23. jun 2008 Jeg bruger udelukkende 1Z produkter.. 1Z auto-shampoo, 1Z lakrens ( den i den gule metaldunk), 1Z polermidde (den grønne/røde dåse alt efter formål og ønsket virkning) l og 1Z lakforsegler - det i den blå metalbeholder og det går også under navnet Hart Glanz.. Det er baaaaaaare kram. Husk for alt i verden lakforsegleren... så skulle de hvide skyr gerne holde sig væk, hehe.... Alternativt bør du overveje 3M - dem har jeg kun hørt godt om og jeg har planer om selv at afprøve når jeg er kommet til bunds i mine 1Z produkter.. Jeg købte nemlig de store dunke, hehe

Du kan hente et 1Z produktkatalog på nedenstående link og læse mere om produkterne:

http://www.einszett.de/website/katalog_en.pdf

• #15   23. jun 2008 F:S>>> klarlak??? hos proff maler??? det er vel ikke til at gøre selv i garagen, er det?? hvad vil du mene sådan en behandling koser?

Kommentér på:
Polering....

Annonce