1.202 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor ser man ikke flere 3L biler? {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg har undret mig lidt over i nyere tid over at se så mange små biler komme fra de forskellige mærker, men der er ikke nogen af dem der vælger at bruge 3L motor, som fx lupo eller audi a2 har.
Og når man kigger på dagens benzinpriser undre dig mig endnu mere hvorfor de ikke vælger noget der kan køre de der ca 33 km pr l.
Er der en venlig sjæl der gider forklare mig hvorfor man ikke ser flere biler der kan køre over de 30 km på en liter??
På forhånd tak
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 82 Svar: 309
kan være andre deler samme mening
men ellers som trine siger prisen..
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 6 Emner: 7 Svar: 164
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 335
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=398532
Der står hvor alle Lupoerne er blevet af......
aug 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 3 Emner: 79 Svar: 1.203
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.738
jun 2007
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 3 Emner: 40 Svar: 241
apr 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 593
Normalt tildeles DK ca 0,6% af VW fakrikkens pruduktion..
Men med lupoen fik vi først 6% og til sidst 15% af Lupo pruduktionen.
Normalt ville den med normal afgift have kostet 230.000,-
Men med afgift lempelse røg den så ned på en start pris på 164.000,-
Som så senere steg til 189.000,- OG så gad folk ikke købe dem mere.. Ultimativ Pendler bil. Men med høje drift omkostninger var det kun en godt bil for dem der kørte den forsigtigt..
Andre mærker har også forsøgt at lave billig biler. Men er endt i store dyre biler. Se fx Toyota..
Hvorfor ser man ikke flere 3L biler?