{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.719 visninger | Oprettet:

KIA ruster, forhandler ligeglad... {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1026422.ece

Det er da flot Kia fører sig frem med henholdsvis 3 og 7 års garanti mod rust.
Men når de så skal leve o ptil ansvaret, ja så kryber svinene udenom. En to år gammel bil, skal bare ikke have en masse små rustpletter!
Havde overvejet en Kia Ceed, men min interesse er kølnet noget efter man læser hvordan de behandler deres kunder på!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KIA ruster, forhandler ligeglad...
  • #1   1. jul 2008 Altså min mor har en Kia.. og de har sq behandlet hende fint, godt nok har den ikke rust, men der var en lille fejl med tomgangen da hun fik den.. og det fixede de da promte.. så tvivler på det er alle Kia forhandlere der er sådan..

  • #2   1. jul 2008 msv

    Er du da ik til fiat mere??
    Ja hold fingerne væk fra kia smiley


  • #3   1. jul 2008 haha.. ja korea kan ikke lave bil.. det burde ikke være svært at forstå..

  • #4   1. jul 2008 Er altid til FIAT, men den bedre halvdel og jeg som nummer to bil overvejede sådan en Kia Ceed sportsversion i hvid.

  • #5   1. jul 2008 er det ikke også i kofangeren manden pejer på billedet?

    den er da ikke af metal


  • #6   1. jul 2008 Man får hvad man betaler for, tænk på hvad sådanne mærker koster når de triller ud af fabrikken og uden dansk afgift... 20-25.000 kr for de små modeller, altså ikke mere end hvad en god scooter koster... Folk burde lære at købe ordentlige mærker istedet for at slå sig på sådanne mærker som kia,hyundai,daewoo (chevrolet opkøbt), suzuki, osv...

  • #7   1. jul 2008 Jeg syntes nu Kia laver nogle fornuftige biler, og en fornuftig kvalitet. Men hvis man tager de gamle modeller, dvs den ovennævnte Carnival, den gamle Rio, og endnu ældre kia-modeller. Så er det en helt anden sag, de er ikke særlig gode.

    Men de nye modeller der komer, de er (efter min mening) meget bedre end de gamle. Især den gamle Carnival har jeg ikke meget fidus til.

    Men stenslag kan sagtens forårsage rust. og det kan også vandre under lakken hvis ikke det er galvaniseret. Så en god ide er altid at få lukket stenslag med det samme, hvis der er hul igennem lakken.


  • #8   1. jul 2008 kia cee´d er galvaniseret 87% så den ruster ikke, og den får top karekter over alle andre biler i samme prisklasse, plus du får 7års garanti ikke kun 3 som andre mærker.

  • #9   1. jul 2008 Tjaeeee, citroen, SMC og Mercedes er heller ikke kendt for at behandle deres kunder godt, men det betyder jo ikke bilerne er dårlige.
    Og der er også ganske stor forskel på Carnival'en og en Ce'ed. Sidstnævnte er ikke bygget i Korea.


  • #10   1. jul 2008 Synes nu mest det ligner stenslag.

  • #11   1. jul 2008 Nu er en carnical jo langt fra en ceed. Ceed er samlet og produceret i EU. Bare fordi KIA har lavet to gode modeller betyder det ikke at deres gamle er lige så gode.

    Og ja.... det virker lidt underligt at vise rustpletter på en plast kofanger?
    Måske han har kørt bagved noget der har smidt jernstøv af som har sat sig i lakken og så er begyndt at ruste?


Kommentér på:
KIA ruster, forhandler ligeglad...

Annonce