{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.624 visninger | Oprettet:

Rustbehandling,Suvo, pava vs. dinitrol {{forumTopicSubject}}

Heeej

Min vogn skal have en antirustbehandling her til august.. Men vil gerne lige undersøge hvad det bedste er..

Jeg er studerende, som lige kan få økonomien til at løbe rundt. Så derfor, så godt som muligt til prisen..

Dinitrol lavet hos villy´s antirust center i Viborg :: Pris 3500kr

Suvo: Koster mig 2950kr

Pava: Kan muligvis fåes til 2000kr, men har hørt virkelig ringe ting om pava..

--------------------
Det er til en Saxo VTR::

----------------

Hvad vil i vælge ? Pava, dinitrol, suvo eller andre ?

Jeg skal højst have bilen i 2 år fra nu.. Men ønsker jo selfølgelig at passe godt på den.. Den har lige fået lavet alt rust, så den er helt klar til behandlingen.

Vh Peter..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rustbehandling,Suvo, pava vs. dinitrol
  • #1   7. jul 2008 har altid brugt suvo... det virker og man kan se igennem det da det ikke er sådan en sort sovs men en lys brun hud

• #2   7. jul 2008 hvis du ikke skal have bilen i mere end to år, så vælg det billigste.. du får ikke mere for bilen ved at sige at den har fået dinitrol kontra pava fx... ( i min verden er dinitrol det bedste )..