Rustbehandling,Suvo, pava vs. dinitrol {{forumTopicSubject}}
Heeej
Min vogn skal have en antirustbehandling her til august.. Men vil gerne lige undersøge hvad det bedste er..
Jeg er studerende, som lige kan få økonomien til at løbe rundt. Så derfor, så godt som muligt til prisen..
Dinitrol lavet hos villy´s antirust center i Viborg :: Pris 3500kr
Suvo: Koster mig 2950kr
Pava: Kan muligvis fåes til 2000kr, men har hørt virkelig ringe ting om pava..
--------------------
Det er til en Saxo VTR::
----------------
Hvad vil i vælge ? Pava, dinitrol, suvo eller andre ?
Jeg skal højst have bilen i 2 år fra nu.. Men ønsker jo selfølgelig at passe godt på den.. Den har lige fået lavet alt rust, så den er helt klar til behandlingen.
Vh Peter..
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 7 Emner: 146 Svar: 671
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 195 Svar: 909
Gider ikke rigtig at smide penge i det, hvis det ikke er så lang tid siden den sidst har fået..
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Hvis det er ved at falde af, så dur det ikke mere, så giv den bare en omgang Dinitrol. De skal nok rense den for rester osv. Også lidt derfor det er så dyrt at få undervognsbehandlet, der er en del arbejde i det.
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 195 Svar: 909
sep 2006
Følger: 92 Følgere: 90 Biler: 10 Emner: 45 Svar: 324
- Pava og suvo er et genbrugs produkt, dvs en masse opløsningsmidler!
Hvor imod Dinitrol bruger ufatteligt lidt opløsningsmiddel. Dinitrol har det bedste koncept med at alt plast bliver pillet af bilen og den bliver vasket med en damprenser, efter det kommer den ind og står over en blæser som smider luft op under bilen så den trørre igen. og de produkter pave og suvo bruger der render nok 80% af det de sprøjter på det løber af igen. det gør dinitrols ikke.
Men det er dit valg, Dinitrol er dyere men det har sin grund
Berg.
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Svar: 3
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Svar: 3
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Når det falder af, så er det et tegn på at det nok er ved at være lidt for længe siden den fik sidst.
Man giver jo ikke undervognsbehandling til en bil der er næsten rustet op for at fjerne rusten. Man giver undervognsbehandling for at undgå at der skal komme rust.
apr 2006
Følger: 263 Følgere: 335 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 2.051
for kommer der ingen ting de rigtige steder er det sku lige meget med hvad du bruger
og så har de gode priser
www.modrust.dk
Rustbehandling,Suvo, pava vs. dinitrol