{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.624 visninger | Oprettet:

Rustbehandling,Suvo, pava vs. dinitrol {{forumTopicSubject}}

Heeej

Min vogn skal have en antirustbehandling her til august.. Men vil gerne lige undersøge hvad det bedste er..

Jeg er studerende, som lige kan få økonomien til at løbe rundt. Så derfor, så godt som muligt til prisen..

Dinitrol lavet hos villy´s antirust center i Viborg :: Pris 3500kr

Suvo: Koster mig 2950kr

Pava: Kan muligvis fåes til 2000kr, men har hørt virkelig ringe ting om pava..

--------------------
Det er til en Saxo VTR::

----------------

Hvad vil i vælge ? Pava, dinitrol, suvo eller andre ?

Jeg skal højst have bilen i 2 år fra nu.. Men ønsker jo selfølgelig at passe godt på den.. Den har lige fået lavet alt rust, så den er helt klar til behandlingen.

Vh Peter..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rustbehandling,Suvo, pava vs. dinitrol
  • #1   7. jul 2008 har altid brugt suvo... det virker og man kan se igennem det da det ikke er sådan en sort sovs men en lys brun hud

• #2   7. jul 2008 hvis du ikke skal have bilen i mere end to år, så vælg det billigste.. du får ikke mere for bilen ved at sige at den har fået dinitrol kontra pava fx... ( i min verden er dinitrol det bedste )..

• #3   7. jul 2008 Skal lige høre.. Kan se at den har fået før. (tidligere ejer), men det er begyndt at faldt af nogle steder.. Dog sidder der stadigvæk et sort lag.. Hvordan vurderer jeg lige hvornår den fik sidst..? Kan ikke rigtig finde nogle markater som fortæller mig noget om det..
    Gider ikke rigtig at smide penge i det, hvis det ikke er så lang tid siden den sidst har fået..

• #4   7. jul 2008 Jeg vil også helt klart vælge dinitrol.

Hvis det er ved at falde af, så dur det ikke mere, så giv den bare en omgang Dinitrol. De skal nok rense den for rester osv. Også lidt derfor det er så dyrt at få undervognsbehandlet, der er en del arbejde i det.

• #5   7. jul 2008 Er godt nok ikke medlem.. Desværre..

• #6   7. jul 2008 KLART dinitrol !

- Pava og suvo er et genbrugs produkt, dvs en masse opløsningsmidler!

Hvor imod Dinitrol bruger ufatteligt lidt opløsningsmiddel. Dinitrol har det bedste koncept med at alt plast bliver pillet af bilen og den bliver vasket med en damprenser, efter det kommer den ind og står over en blæser som smider luft op under bilen så den trørre igen. og de produkter pave og suvo bruger der render nok 80% af det de sprøjter på det løber af igen. det gør dinitrols ikke.

Men det er dit valg, Dinitrol er dyere men det har sin grund smiley

Berg.

• #7   7. jul 2008 I har da overHOVED iNTET forstand på hvad det er i snakker om.. for det første er det lige godt det hele.. for det andet kan du jo selv bestemme hvordan du vil havet behandlet din bill.for det tredje er det sku da klart at det begynder at falde at i stykker.. så det jo bare fordi det virker.. det går jo ind og opløser rusten så det falder af. derved har det jo ligsom hjulpet så den kan få en gang til. og BERG.H hvad er det for noget at sige at 80 % af pava og suvo løber af igen.. tror da vidst nok lige du skal smutte ind og se hvordan sådan noget foregår inden du gør dig alt for klog! du kan jo også selv bestemme om du vil have det sorte eller gennemsigtige på.. ikke så fedt at smadte en helt ny bil ind i sort, så vil jeg da hellere have gennemsigtigt på og så bare få det lidt oftere... Get Over It. det lige godt det hele.. så tag du bare det billigste..! det kun mere dyrt fordi at som der bliver sagt så er der nogen der bruger damp afrensning. det skal man jo også betale for.. selv om det kan gøres meget mere enkelt..!! kom ind i kampen gutter..!

• #8   7. jul 2008 det der.. der jo helt til grin champ..

• #9   8. jul 2008 Hr. J >> Bilen skulle da gerne være fri for rust inden den får behandling, så det skulle ikke så gerne begynde at opløse noget, eller for den sags skyld falde af i flager.
    Når det falder af, så er det et tegn på at det nok er ved at være lidt for længe siden den fik sidst.

Man giver jo ikke undervognsbehandling til en bil der er næsten rustet op for at fjerne rusten. Man giver undervognsbehandling for at undgå at der skal komme rust.

• #10   10. jul 2008 jeg ville vælge dem her da de laver et godt arbejde og det er vigtigere end hvilket produkt
    for kommer der ingen ting de rigtige steder er det sku lige meget med hvad du bruger
    og så har de gode priser
    www.modrust.dk

Kommentér på:
Rustbehandling,Suvo, pava vs. dinitrol

Annonce