{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Q8 Luksus bilvask
  • #1   10. jul 2008 man vasker da sin bil i hånden he he

• #2   10. jul 2008 Platin vask? Som koster 25kr for Q8 at lave (ALT inklusive) - hvoraf resten er ren fortjeneste?

Vask og poler bilen i hånden, det giver sq det bedste resultat...
    Til gengæld sparer du tid og penge på det.

• #3   10. jul 2008 Vaskehaller er sgu fine nok - hvert fald den jeg bruger på Shell. Det er bare noget snobberi der har spredt sig blandt bilejere, og det er blevet trendy at sige at man kun vasker sin bil i hånden...

• #4   10. jul 2008 Trine<< du må gerne kom og vask min bil smiley

• #5   10. jul 2008 Nej præcis mma munk. Der er jo lameller i vaskehallen på Shell i hvert fald. Det er det jeg mener med det er noget snobberi. smiley Men det må folk jo selv om - jeg har bare andet at bruge min tid på. smiley

• #6   10. jul 2008 Arbejder på Q8, så jeg får bilvask til halv pris. Har vasket bilen i hallen én gang i ugen hele vinteren, og hvad er resultatet?

En grå bil, der burde være sort og en hulens masse vaskeridser over det hele. Den har fået guldvask og en gang imellem en platinvask. Har dog aldrig kunnet se forskel.

Desuden bliver bilen ikke poleret ved en platinvask. Den får skumvoks og lakforsegling.

• #7   10. jul 2008 man skal finde en vaskehal med soft care børster. Det er sgu det bedste, hvis den absolut skal vaskes i vaskehal..

• #8   10. jul 2008 Hvis de var så elendige så kunne det sgu nok ikke betale sig at blive ved med at have dem. Og hvis I får så mange ridser, så må jeres biler sgu være lakeret med farve-blyanter.

• #9   10. jul 2008 Danny K >> Haha ok så brug I en masse penge på produkter. Jeg skal ikk ha' noget! smiley

• #10   10. jul 2008 Vasker altid altea'erne i hånden.. Det giver nemlig buler i bagklappen hvis den ryger i vaskehal

• #11   10. jul 2008 Vasker også altid i hånden.. Hvis man skal have bil har man også tid til at passe og pleje den

• #12   10. jul 2008 Hvis jeg havde købt mig en Ferrari ja - men det er jo de færreste der har sådan en, og så er det sgu bare spild af tid hvis man står og vasker i hånden synes jeg.

• #13   10. jul 2008 Jeg får altid poleret bilen hos Kappo G //, det er professionelt..

http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=181690

• #14   10. jul 2008 Jeg argumenterer da på lige fod med dig!? Men det er også fint nok at folk vasker deres bil i hånden - jeg forstår det bare ikke. smiley

Man kører rundt i en standard Pug 306, og så må den ENDELIG ikke køre ind i en vaskehal, for så går den da fuldstændig i stykker. Det holder jo ikke. Hvis det er fordi man synes man har tiden til det, og godt kan lide at nusse om bilen, så er det fair nok - men de nyere vaskehaller er altså ganske fine.

• #15   10. jul 2008 Selvfølgelig ridser det lidt når man kører i vaskehal, sådan er det nu engang, men det ridser også at vaske i håden. Vaskehalsridser er mere jævnt fordelt, og kan nemt poleres væk. Så vaskehal+polering giver et lige så godt, hvis ikke bedre, resultat end at vaske den i hånden.

• #16   10. jul 2008 Forleden kørte jeg i vaskehal med en bagklap og forklap jeg havde malet 3 timer forinden... Og der var ingenting bagefter! Prøv at gå ud og mærk lamellerne i en god vaskehal en dag... Og overvej så at bilen blir skyllet ordentligt af inden den blir vasket, i modsætning til mange tosser der bare smører den ind i sæbe med en børste ovenpå alt skidtet...

Vaskehaller ridser ikke mere end at vaske i hånden, og slet ikke mere end almindeligt hverdagsbrug. Min bil er hvid, jeg vasker en gang om ugen. Jeg polerer den i hånden, og det fjerner de små cirkulære overfladiske ridser man får af en vaskehal med det samme...

Så hvorfor bruge 1-2 timer hver weekend (det er hurtigt 100 timer om året) når man kan nøjes med 1/10? Vi polerer vel alle vores biler alligevel? Ihvert fald dem af os der kan li dem.

Kommentér på:
Q8 Luksus bilvask

Annonce