{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

T. Hansen...:-( {{forumTopicSubject}}

er normalt ikke den store fan af t.hansen, men jeg skulle bruge en lille pladedel og en rød "golf"-topstreamer....jeg ringede så til dem i fredags og bestilte førnævnte ting...og de lovede at den streamer jeg havde bestilt selvfølgelig passede til bilen...

da jeg så kom derop i dag for at hente delene, havde de sendt en hvid golf streamer og påstod at de aldrig havde haft røde, på trods af at jeg har set dem der før....men det holdt de altså på, og jeg opgav overhovedet at købe noget...

derefter gik han ud på lageret og hentede min pladedel(kølergrillholder) og jeg opdagede til at den var bøjet en del lige på midten, så den nærmest buede...jeg gjorde opmærksom på at en golf II altså er "flad" foran og ikke buer, og gudhjælpemig om han så ikke giver sig til at stå og forsøge at bøje den på plads igen, hvilket bevirker at den bare bliver endnu mere skæv....så jeg nægtede selvfølgelig at betale...

det er hvad man får ud af at forsøge at spare et par kroner på en skiltemaler og 15kroner på pladedele....ville bare lige dele med jer andre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  T. Hansen...:-(
  • #1   15. mar 2005 Hvad får hvad man betaler for smiley Hold jer til org. eller performance parts. Jeg ville sq aldrig udsætte min bil for Thansen, nej vent lidt løgn. Har tonet baglygter med lygtetoning fra Thansen smiley

• #2   15. mar 2005 det er sgu træls den slags...han kiggede godt nok lidt da jeg sagde at jeg ville ikke have dén men gerne en magen til...hehe....forstår bare ikke deres system....for nu skal jeg vente en uge, istedet for deres "dag-til-dag" levering...overvejer seriøst at hente en et andet sted...

• #3   15. mar 2005 var også kun derinde, fordi jeg synes det var lidt ligegyldigt hvor klisermærker kommer fra...hehe...og den lille del jeg skulle bruge, ikke er særligt stor...

• #4   15. mar 2005 klister even

• #5   15. mar 2005 Har ofret 49 kroner på hjulkapsler i Thansen og der er sq ikke noget i vejen med dem... hehe

• #6   15. mar 2005 Min Mor havde en Pug 205 som hun gerne ville have lidt "sej".. Så hun bestilte.. eller min lillebror bestilte en masse ting fra t-hansen.. Og jeg bestilte "rigtige" ting forskellige steder fra.. Og det min bror købte passede ikke for en ****!! Men det jeg købte passede perfekt... smiley
    Såå.. man får hvad man betaler...

• #7   15. mar 2005 hehe troede også på den der med de kan bruges til små ting...købte også neon der...men ja gæt selv hvor de er nu hehe

• #8   15. mar 2005 Har prøvet det samme med bestilling af alu-gitter hos dem. Bestilte over internettet og da jeg fik det leveret var det slet ikke magen til det på billedet inde på deres hjemmeside, også selvom at varemærket passede osv.
    Så ringede derind og klagede at det ikke var det. Og det ku de selvfølgelig ikke forstå, og det eneste de ellers havde og sige var "Jamen når varemærket stemmer så burde det altså også være den rigtige vare, du har modtaget"....DOOH.....!!!!

• #9   15. mar 2005 hehe....så er jeg vist ikke den eneste med dårlige erfaringer derfra....har også haft en "neon"(tror sgu ikke det er ægte...hehe...)-rør derfra...det sad foran under kofangeren og sprang efter en uge....nitte...

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 138
    #10   15. mar 2005 vil godt lige blande mig....Har købt EN ting der. Købte en radio i sin tid....den første jeg fik var tydligvis en, der var blevet brugt før med mærker/ridser efter montering og alt muligt andet lækkert...var nede og klage og fik en anden og næsten tilsvarende. Når jeg siger tilsvarende så mener jeg at den heller ikke duede..... som sagt, har købt EN ting.... den første og SIDSTE!

• #11   16. mar 2005 Pladedele, ha jeg ikke noget mod at købe der da de kommer fra DK's største karosseri-fabrik. Kan ikke lige huske hvad den hedder. men det er det samme sted som alle værksteder, mekanikere osv også bestiller fra. At den lige har været bøjet, er kun et uheld, som POST DK med ganati har lavet, de ødelægger satme alt de kommer i nærheden af!

• #12   16. mar 2005 det var også mere det, at han alligevel prøvede at lokke mig til at tage den...efter han havde skambøjet den...hehe....

Kommentér på:
T. Hansen...:-(

Annonce