{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Så træk dog den streg i sandet admins! {{forumTopicSubject}}

Jeg er efterhånden godt træt af at se der dukker flere og flere folkereacere op herinde på Bilgalleri.

For mig at se, så er det ikke andet end et stykke køretøj, der indenfor et år, er havnet på bilkirkegården, hvor den burde ha´ været, inden den brugte det sidste af sin tid på at blive kørt helt i smadder.

Men såfremt at den slags køretøjer skal have lov at være herinde, så kan jeg ikke se andet end, at opfordre de forskellige ophuggere i landet til, at oprette de skrotbunker de har stående, når bare de har en god tekst, og 5 billeder, så burde det vel ikke være noget problem i.

De har jo det tilfælles med folkeracerne herinde, at de slipper igennem et syn uden anmærkninger, hvis synsmanden i det hele taget vil tage imod til syn, når man står med en bunke skrot.

Tag jer sammen, og lad os brugere få en udmelding, så vi har noget at forholde os til, for jeg stemmer dem konsekvent ud, såsnart de dukker op.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så træk dog den streg i sandet admins!
  • #1   11. jul 2008 ^^ De er jo konstant off-line. Så derfor bliver der næsten intet gjort ved det.

• #2   11. jul 2008 helt ene med dig

• #3   11. jul 2008 enig med dig.
    der er flere og flere skrotbunker som er oprettet herinde.
    og det er jo sådan set ikke noget man gider kigge på.

det er som du siger, det samme som der står rundt omkring ved ophuggerne

• #5   11. jul 2008 ja... de biler som skulle være inde burde være biler med plader på, resten hører til i foto album

• #6   11. jul 2008 jamen du har ret

• #7   11. jul 2008 Er os med på den der

• #8   11. jul 2008 sku da værre med dem der smadrer ÆNDER MED ALU BAT

• #9   11. jul 2008 Jeg er for at sige det mildt, ret ligeglad..

Altså, jeg sidder ikke og søger på dem, og derfor ser jeg dem heller ikke..

• #10   11. jul 2008 helt enig.. de høre ikke til her inde..

• #11   11. jul 2008 Rettelse :
    at de <b>IKKE</b> slipper igennem et syn uden anmærkninger

• #12   11. jul 2008 At en markracer ikke er en bil er en selv opfundet regel blandt nogle brugere. Vi mener det handler om f.eks. en 17 årig der interessere sig for biler, men indtil videre "kun" har en markracer - og det er der så nogen der mener ikke hører hjemme på et bilgalleri ... jamen hvad skal vi sige???

• #13   11. jul 2008 opret et skrotgalleri, til alt det lort.
    og så sæt alderen herinde op til minimum 18 år? hehe..
    det ville være en start. og et skridt imod et mere seriøst forum

• #14   11. jul 2008 så vidst man kun er 17 år og har en 4 hjulet crosser men interesser sig for biler må man også oprette den??

• #15   11. jul 2008 Det er en bil den har 4 hjul og har et stelnummer så det er en bil. Hvis der er folk der virkelig ikke vil se markracere kan de bare lade være med at klikke på bilen.

• #16   11. jul 2008 BilGalleri.dk
    Det er en fin lille beskæftigelse, og det skal de også have lov til, men så må det holdes i et fotoalbum, længere ser jeg det ikke.

En bil, betegner jeg som et stykke køretøj, der er registreret i systemet med et registreringsnummer.

Men skal vi vende det om, så har ophugger jo også en interesse i biler, og ??

• #17   11. jul 2008 tja skrev jeg nu en annonce med dækskift og pladearbejde så sku i satme se hva der skete

• #18   11. jul 2008 jeg synes dem med at blien skal være på plader en en god regl

• #19   11. jul 2008 Bluezcat --> ja f.eks. i et fotoalbum. det ville ikke gøre noget.

men ja, så kan en ophugger også bare oprette 250 biler herinde, som er halvt skrællet og ikke kan køre?! men han interesserer sig jo også for biler! hehe...

lad os se hvad der sker med ophuggerens bruger så?

• #20   11. jul 2008 *H.Eriksen *
    Sagtens se her er en 4 hjulet crosser som du kalder den?

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=131449

Bærmerk at det er en personvogn

• #21   11. jul 2008 Tony Montana --> haha! godt eksempel!! smiley

• #22   11. jul 2008 En god idé vil være (som Tommy N bl.a skriver), at man skal skrive sit reg.nummer på sin bil, når man opretter den, hvilket selvfølgelig ikke vil fremstå nogen steder på BG (medmindre man tager uploader billeder, hvor det kan ses).
    Så er man ude over det problem, håber jeg da.

• #23   11. jul 2008 BilGalleri.dk
    Administrator:

Det er som regel/ næsten aldig en 17 årig der kører. Men en fritidshoppy for dem der allerede har en bil... :S

• #24   11. jul 2008 Jeg melder mig sgu gerne som administrator:D

• #25   11. jul 2008 tony montana: hehe.. det er rigtigt nok... tænkte mere på sådan en 150ccm atv eller sådan noget... den kan jo heller ikk indreg ligesom deres mark racere ikk kan det.. men tvivler på det nogensinde kommer nogen seriøse regler til at skilne biler fra skrot...

• #26   11. jul 2008 Michael N så kan den vel oprettes når den er færdig og indtil da lave et fotoalbum det er vel derfor den funktion er her på bilgalleri

• #27   11. jul 2008 Tommy N
    Ja det jo kloge folk som dig der syntes at en bil bliver fed med plader på smiley

Så med den forslag af regel du er kommet med er der en masse toyota supra'er Nissan skyline's og diverse amerikaner biler ud af galleriet fordi der ikke er plader på dem ?

• #28   11. jul 2008 Michael N --> jo det er selvfølgelig rigtig nok.
    der er mange flotte biler som står uden plader.

men jeg tror nu der menes, hovedsageligt de der gamle rådne markracere der er total ramponeret. og egentligt er totalskadet hvis de var indreg.

det er jo som sådan skrot. slet ikke for at støde nogle ejere. men det er altså skrot på 4 hjul, som der lige kan pines lidt liv ud af.
    det kunne man oprette i fotoalbum, hvis det altså er ens hobby.
    men at oprette den som bil? argh... det er jo knap en bil mere.

• #29   11. jul 2008 Tony Montana jeg kan så bare ikke se det fede i at ha en rigtig fed bil uden plader på

• #30   11. jul 2008 PRÆCIS Michael N

• #31   11. jul 2008 Tommy N
    Jeg kan heller ikke se det fede ved din bil ?

Alle har forskellige meninger, hvis i virkelig ikke vil se en markracer som jo er en personvogn så lad da være med at klikke på den så enkelt er det jo!

• #32   11. jul 2008 Michael N
    Der skal også være en nedre grænse, og den græns går efter min mening dér, hvor bilen ikke længere har en sandsynlighed for, at befinde sig på det offentlige vejsystem <b>lovligt</b>. Og så er jeg ret ligeglad, om det er en Skyline det drejer sig om.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #33   11. jul 2008 Hold nu op med at gå i så små sko!

Hvis ikke en folkeracer/markracer kan oprettes herinde, hvad så med de utallige projekter der oprettes?

Jeg selv har en Mascot oprettet, den er mindst ligeså meget skrot som en folkeracer - den kan ikke engang køre. Den har ikke engang en motor, for crying out loud!

Hvis jeg dengang havde tilføjet "markracer" så ville der have lydt barnegråd i forummet ligesom nu.
    "Projekt" får en hel anden modtagelse...

Og til sidst, så er der jo ikke en regel der hedder "SKAL være indregistreret"!

Men der er en regel der hedder at bilen skal være ens egen, hvad med om alle de *solgt* biler så bliver slettet??!

• #34   11. jul 2008 http://www.nysynetbiler.dk/skrot-ita.jpg

så er de her i teorien også klar til at komme på BG
    hvis ejerne ønsker det.

hehehe!! smiley
    fandme sjovt emne det her efterhånden!!

• #35   11. jul 2008 Martin K du har også fat i noget der

• #36   11. jul 2008 Martin K
    Et eller andet skal der bare ske, forskellen ved din Mascot Mayfair er, at du er igang med istandsættelse af den, hvilket er i den helt modsatte side af folkeracere, hvor det ganske enkelt går ud på at ødelægge bilen helt, inden den skal på sin sidste tur til ophuggeren, deri ligge den markante forskel.
    Dog vil jeg så indrømme, at jeg nok helst havde set din i et fotoalbum ;o)

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#37   11. jul 2008 En bil er nu engang en bil... Og så længe der ikke er en regel der hedder; "Bilen skal være indregistreret", så kan jeg ikke se mening med klynkeriet over et par få markracere..

Er det noget der kommer til at oversvømme BG, så skal der nok blive oprettet et særskilt webgalleri til det, det kan du være sikker på..

Ja, min Mascot burde nok være i et fotoalbum. Men igen; Ingen regler forbyder mig at oprette et projekt, derfor har jeg gjort det.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#38   11. jul 2008 Der er jo heller ikke en regel der siger "Bilen må kun oprettes hvis der ikke laves buler iden, og hvis den ikke skrottes på et tidspunkt."

Hele dette brokkeri angående markracere, er fuldstændigt uden hold i. Dette er et BILgalleri, ikke et biludenbulerogmedblanklakaltidgalleri. smiley

• #40   11. jul 2008 Vi kan vel sige det sådan at Folkeracere er Bilgalleri's ungdomshus, jeg har ikke noget imod de er her, imens andre flipper over at en bil er lidt smadret, og bliver brugt til ræs.

• #41   11. jul 2008 Må en bil med buler så heller ikke være oprettet?

Må en drift bil fra østen der ikke er betalt afgift af heller ikke være her?

Eller skal bilerne have en vis stand for jeg mener da ikke at have læst nogle steder at fordi en bil ikke er indregistreret eller bare afmeldt, at det så ikke er en bil.

Vil så gerne give ret i at der måske burde være et galleri hvor man kunne oprette dem for de har jo også en interesse for biler samt interessen for folkerace. Måske ikkeet helt galleri men så lav en søgefunktion der hedder folkerace/markrace.

• #42   11. jul 2008 Hvad så med de utallige biler der er herinde der ikke er lovlige? Enten pga motor tuning eller andet gejl?

• #43   11. jul 2008 Jeg synes bestemt heller ikke de høre til her inde.

Jeg stemmer selv ikke markracere ind, jeg synes ofte man har haft uheldige episoder med små unger der har haft markracere her inde, det er nok til at jeg ikke byder dem velkommen længere.

Jeg ønsker et sobert galleri med fornuftige mennekser der kan snakke pænt til hinanden, da jeg har oplevet at i mine øjne stort antal unge under 18 ikke kan finde ud af det, stemmer jeg dem ikke ind. Da de fleste der køre markrace ikke er over 18 år, skære jeg alle over med en kam. sådan er det sådan stemmer jeg.

Jeg synes det ville være på sin plads med Gallerier til markracere og til lastbiler, da det i mine øjne ikke høre til her inde.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#44   11. jul 2008 Scapegoat

En begrundelse at det er "små unger" der skaber uheldige episoder holder simpelthen ikke vand. Det er slet ikke årsag til at stemme ud eller undlade at stemme ind..

Jeg ser ustanseligt unge over 18 der ikke forstår at opføre sig ordentligt eller behersket..
    Så hvis du ønsker et sobert galleri udelukkende med fornuftige mennesker, så er BG slet ikke stedet at være.

• #45   11. jul 2008 Martin K - Jeg synes bestemt det holder vand, kan jeg forhindre dem i at komme ind gør jeg det, det er jeg i al min ret til så længe vi har et ind stemme system, bliver dette lavet om, ja så forsvinder min ret.

At du ikke kan se det holder vand, kan jeg ikke tage mig af.

Det er min vurdering og min alene, så længe min opfattelse er denne gør som jeg har beskrevet før, om du eller andre kan lide det.

Har du eller andre problemer med den måde jeg stemmer folk ind eller ud på vil jeg anbefale, at du/i skrive til en hjælpe administrator eller dem bag siden, via. kontakt linket øverst på siden.

• #46   11. jul 2008 stemmer sku heller ikke folke/markracere ind der skal være plader på bilen før den får min stemme sådan er det

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#47   12. jul 2008 Scapegoat

Jeg accepterer dine holdninger, ligsom jeg håber du accepterer mine. Jeg kan bare ikke genkende dine oplevelser med unge under 18 der skaber sig i forummet - dem jeg oftest ser skabe sig er personer mellem 18 og 25. Derfor syntes jeg det er en flad begrundelse, at det er pga deres alder de ikke skal stemmes ind..
    De kan jo alligevel bruge forummet selvom de ikke har en bil oprettet..

Jeg gider ikke besværet med at klage over den måde du stemmer folk ind på - det ville være spild at tid anyways.

Fakta er at visse brugere selv opdigter regler såsom der skal være plader på osv. DET er nollert!

Reglerne gør det muligt for alle at komme ind, sålænge få simple regler overholdes. Og alder, nummerplader og indregistrering er endnu ikke nogle af dem.

Jeg syntes heller ikke Golf2, guldkæder og karseklipning er flot, men jeg afviser ikke folk af den grund.

• #48   12. jul 2008 <b> Det bedste der kunne ske var at lave et www.racergalleri.dk så havde vi ikke disse indlæg....! </b> jeg er heller ikke tilhænger af markracer o.s.v.

Jeg baser racer-galleri på at det ikke hedder www.dyrgalleri.dk men heste-, hunde-. og kattegalleri.dk så hvorfor ikke et racergalleri??
    (Det vil jo være det samme som at samle mcgalleri.dk og scootergalleri.dk under en)

Hvis der var et racergalleri så er det jo der ATV, folke-, mark-. rally-racer o.s.v. skulle være...

• #49   12. jul 2008 hmm... "Stemmer kun biler ind der er plader på - sådan er det" gælder det også racerbiler? Lad os nu sige at Tom K ville have "sin" audi ind.. så blev den afvist da det bare er en skrotbunke der ikke engang kan indreg.??

Mvh. HH

• #50   13. jul 2008 Folkerace går ikke ud på at smadre en bil i løbet af ét år. Hvorfor er det at mange forbinder det med stockcar??

Nok giver det buler at kører folkerace, fordi man netop godt må rører ved hinanden, til en hvis grad.

Det er egentligt ligesom asfalt-race. Forskellen på de to sportsgrene er starten. På asfalt starter man med et godt mellemrum mellem bilerne hele vejen ned ad en langside. I folkerace starter man 6 på en række hvor sidespejlene næsten rør hinanden, og der er grunden til bulerne. For når løbene først er i gang er der ikke den store forskel længere. For på asfalt bliver der nu altså heller ikke sparet på bilerne.

Og folkeracere er ikke "1-års-biler".. Vi har bl.a. haft 2 biler der hver har kørt 4 sæsoner, hvilket er meget normalt.. Og vi kender en som har haft den samme bil i 6 sæsoner

• #51   13. jul 2008 min brors ascona har kørt FR i 10 år. men den er osse godt brugt..

HH

Kommentér på:
Så træk dog den streg i sandet admins!

Annonce