{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Hærværk igen i nat... {{forumTopicSubject}}

Jeg skylder vist en stor tak, til den forsmåede mandsling, der har været så rar at tage mit venstre sidespejl af, min lille FIAT 500 i nat. Havde "du" ikke hjulpet med at bræke det af, havde det måske blevet siddende i... ja hvem ved... måske flere år endnu. Så hvis du har været ude og hygge dig med at samdre mit sidespejl, så skriv til mig så vi kan mødes og du kan få den tak jeg skylder dig. Du skulle fandme have hakket arme, ben og hoved af med en sløv økse og klippes op fra endetarmen, med en fjerkræ saks, fyldes med dine egne dele og syes sammen med stålwire og hejses op i rådhustårnet i København, så alle os normalt begavede mennesker der ikke, fornøjer os selv med at smadre andres biler, kunne komme ind og bruge dig som piñata og slå dig i smadr med en kølle af splintret træ. Aaaargh, jeg væmmes ved tanken om at den slags udyr, betræder den jord jeg går på og indånder den samme luft som jeg, måtte tyngdekraften kortvarigt ophøre for den slags mennesker, så de kunne falde af jordens overflade og svæve af halvedes til... Sidste gang dette skete var det Panda'en, et nyt spejl kostede 180,-kr og tog et minut at skifte, jeg overlevede. Denne gang er lidt anderledes, jeg har jagtet nogle kromspejle til bilen i fire år, uden at kunne finde nogen der lige passede i hullerne i dørene, uden at skulle bore eller lave adaptere, men nu ved jeg hvad sommerferien skal bruges på i år, jubiii... Det var så mit tudeindlæg, jeg er færdig nu. God weekend til alle jer der elsker biler og aldrig har ødelagt en anden mands ejendom, til alle andre, må lynet slå ned i Jeres små testikler og lade jeg brænde op indefra...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hærværk igen i nat...
  • #1   18. jul 2008 Undskyld taste og stave fejl, skrev lidt hurtigt, er stadig småsur...

  • #2   18. jul 2008 kender det alt for godt det der, bortset fra de tog hele min bil og totalskadede den smiley

  • #3   18. jul 2008 Ja godt du ikke er blevet sur smiley
    Nej fandme noget svineri,trist at folk kan blive saa misundelige over at andre arbejder og kan koebe nogen paene ting for pengene


  • #4   18. jul 2008 Held og lykke med at finde et nyt spejl (:
    Og sådan folk burde bare sparkes ned af et lilleput hold . smiley

    Har også selv Nøgle ridser hen langs siden smiley


  • #5   18. jul 2008 Fandme surt, hvad er dog det for en lille pikket mand der gør sådan noget.
    Ser jeg en rende rundt med et knækket chrom sidespejl i hånden, så monterer jeg det som et horn i panden på fjolset..



  • #6   18. jul 2008 Hold da op en smøre pga. et ødelagt sidespejl. Det er da godt nok irriterende, men alligevel en død ting. Hvad ville du gøre, hvis det var en familiemedlem, der var blevet tæsket?

  • #7   18. jul 2008 ja... kender det oz godt... arb. hos volvo i stenløse o vi for tit en PV eller en gammel Amazon ind så har fået en lang rise hen a siden eller et afbrækket side spejl, eller en nedreven kofanger... følder virelig med dig!!! de skulle bare dø!!!!!!!!!!!!!!

  • #8   18. jul 2008 Fatter bare ikke hvad der er sjovt ved det... Havde man en hel bil til skrot, så kunne jeg forstå det sjove i at trampe den flad for liv, men sådan noget, med at rende rundt i ly af mørket og knække småting og ridse lidt, det er bare dummere end nogen burde have lov at være. Jeg har også poleret adskillelige ridser, som folk morer sig med. Fik engang en stor stjerne ridset ind i førerdøren, på min gamle Kadett. Der tog de så fejl, for den grinede jeg bare lidt af, var skide ligeglad med den bil, da den alligevel skulle skrottes. Men man har sgu da en lille pik(lavt selvværd) hvis man render rundt og laver den slags... Suk...

  • #9   18. jul 2008 Christian F: Det vil du ikke vide... Jeg ved godt det er en død ting, men synes bare det var en for meget idag. Ikke første gang folk har lavet hærværk på mine biler. Alle mine biler har været udsat for den slags, fra store buler sparket i døre, til en hel side ridset med nøgle. Jeg har jo heller ikke dræbt nogen endnu...

  • #10   18. jul 2008 Fatter ikk folk ikke kan kende forskel på dit og mit!!!

  • #11   18. jul 2008 Aggressivt smiley Men gir dig egentlig ret, Kunne flå de mennesker som gør ting som dette fra hinanden! simpelthen utroligt folk har så sørgelige liv..

  • #12   18. jul 2008 føler med dig,sidste år lige efter jul,var der en som morede sig med at lave grafitti på min bimmer,og jeg tog det omtrent på samme måde som dig,jeg tog min rottweiler i snoren og gik byen rundt og ledte efter idioten,da vi opdagede det kort tid efter det var sket

  • #13   18. jul 2008 Jeg elsker simpelthent din historie..!!

    Men trist. og kunne ikke gi dig mere ret..
    Men fuck hvor er det en fed måde at straffe folk på.. smiley


Kommentér på:
Hærværk igen i nat...

Annonce