{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

FUCKING POLITIBETJENT ! {{forumTopicSubject}}

Jaa så kom den dag hvor champen blev stoppet i hans bimmer... med Tonede ruder... Og ja også foran..Så tænker i han er også dum.. det er jeg sikkert.. kan også se det nu
Det skete sådan at jeg hålder i en kryds og så kommer han forbi mig.. Og så ik om idioten vender om og kører efter mig... FEDE HOMO... Han kører så i laaaang tid efter mig..og så stopper mig senere..Det viser sig han er alene... Så kommer han hen til bilen og siger de ruder der de er vidst ulovlig " Så skynder jeg mig at sige jaaa jeg er liiiiigeeeee blevet stopeet af din kammerat som sagde det samme og så fik jeg kun en andvarsel" sagde jeg til ham.. men den gik sku ik.... Han siger "det få du en bøde for ved mig" Nå tænker jeg så... Så ber han mig og min kammerat om at stige ud af bilen SHIT ! tænker jeg så... så gå han foran og begynder at måle... der var 55cm til lygten det var fint nok siger han.... Nu kommer det sjove... Så IDIOTEN begynder at måle fra jorden til tågelys... "HVA HAR HAN GANG I " så siger han der skal være 25cs " Shit tænker jeg igen" ved mig var der 11cm Jeg har sku aldrig hørt om den lov der siger jeg til ham.. Og så siger jeg det er da ik en org. kofanger så man kan da ik måle sådan... Og jeg tror hvis min bil var standard og fik m3 kofanger på så skulle den hæves for at opnå de 25cm fra jorden til tågelys....Han siger ik en skid og spørg hvem er din sin bil.... Så siger jeg fars.. fordi den stå i hans navn... Så siger han okay.... Jeg ringer til ham og sankker med ham...
Lidt efter ringer min far.. Jeg tænker SHIT MAMI igen igen..
Så siger far de har ringet til mig ! .oO ( UPS ! ) De sagde så til ham at far få bøde for den r for sænket og pga film og at den skal nysynes og at vi få en tid til synshalen en af de kommende dage... SHIT SHIT SHIT ! Tror ham politibetjent han ik havde fået noget af sin kone dagen før !! Seriøst !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCKING POLITIBETJENT !
  • #1   18. mar 2005 Det er jo din egen skyld.

  • #2   18. mar 2005 Han passer jo bare sit arbejde. Ved godt reglerne er dumme i Danmark, men det er jo ikke hans skyld.

  • #3   18. mar 2005 Er det ikke hvad man kan forvente når bilen ikke overholder lovgivningen? pisse surt men sådan er spille reglerne

  • #4   18. mar 2005 Bare pil tågelygterne af den dag den skal til syn og så sæt dem på igen bagefter, så er det klaret...!! smiley

  • #5   18. mar 2005 Mads: det har jeg også tænkt mig at gøre

  • #6   18. mar 2005 undskyld men kan ikke se problemet.... han passer sit arbejde.

  • #7   18. mar 2005 Præcis Henrik G.

  • #8   18. mar 2005 jaja det kan godt være det er min skyld men han behøver sku ik sende mig til syn den er sku blevet synet i dec. og jeg er tit blevet stoppet med det den er sænket uden de sagde noget.... men HAM DEN HOMO han sku bare finde en hver fejl !

  • #9   18. mar 2005 Men i er så god artige her inde puds jeres glorie !

  • #10   18. mar 2005 Ja, det er han job for helvede.

  • #11   18. mar 2005 hans

  • #12   18. mar 2005 Det er så blevet lovligt a ha' tonede ruder.. Har selv.. Og de siger sku ingenting t det... blev stoppet den samme aften jeg hentede bilen og det eneste de sagde var at den larmede for meget.. Ingenting og de tonede ruder... Såh... Men lyder lidt mystisk det med de tågelygter.. heh

  • #13   18. mar 2005 Det kan da godt være andre heller ikke følger loven, men vi bliver ikke gale på politiet og kalder dem fede homo og idiot. Man skal tage det sure med det søde.

  • #14   18. mar 2005
    Når man har så flot og gejlet en bil og åbenbart går så meget op i biler - må man også kende reglerne - uanset hvor tåbelige, de end måtte være.
    Så er det iøvrigt lige meget, om bilen er synet og godkendt dagen før.


  • #15   18. mar 2005 Jakob det er ik lovlig at tone de foreste sideruder !

  • #16   18. mar 2005 Hari
    jeg har hørt at næsten alle E36 har det problem med tågelygterne så det er jeg sikker på at de ikke siger noget til !! ellers hør ved BMW de ved da noget om hvad du skal gøre / sige til dem om det !
    hilsen nego.


  • #17   18. mar 2005 Hmm... Nå for dælen.. der ka' bare se... smiley i ku bare ha' gokket ham en.. smiley

  • #18   18. mar 2005 Selv kører jeg rundt med temmelig mørke baglygter, er blevet påmindet et par gange om dem, men på det seneste har de ladet den være, hvadenten jeg kører forbi dem ude på motorvejen, så er de ikke så smålige, at de stopper den for dem... Men skulle de gøre det, har jeg noget i "ærmet" ;oÞ

  • #19   18. mar 2005 Ja, så ville jeg da bide i det sure æble. Men ikke kalde ham fede homo. Det er jo ikke hans skyld vel.

  • #20   18. mar 2005 så skulle du bar ha hevet lortet ud med d samme... så ku han jo se at du fjerner d..!

  • #21   18. mar 2005 Lige præcis Markus...
    Og selvom hele den danske politistyrke havde været overvægtige og homoseksuelle , ville det stadig ikke være lovligt at tone de forreste sideruder!! smiley


  • #22   18. mar 2005 lol Mads J... smiley

  • #23   18. mar 2005 LOL Mads J:-)

  • #24   18. mar 2005 og d r sq ikk fordi jeg er hellig.. har fået bøder for noget forskelligt lort på bilen, neon undervog, mørke baglygter... selvfølgelig er d surt... men der er ikk andet at gøre end at betale og komme videre..! værre er d jo ikk..!

  • #25   18. mar 2005 Der var du sku hurtigst Jakob..

  • #26   18. mar 2005 surt show smiley

  • #27   18. mar 2005 Jepz.. opdateret hele riden siden.. smiley .. Nemli Dobbelt A..

  • #28   18. mar 2005 Argh... Stave mongol a 1 grad. smiley

  • #29   18. mar 2005 Nemli dobbelt A?

  • #30   18. mar 2005 Hmm, sort humor mester:-)

  • #31   18. mar 2005 Ronni: NEJ!! smiley

  • #32   18. mar 2005 hehe... cool.... :s

  • #33   18. mar 2005 w00t...

  • #34   18. mar 2005 Mads H:
    Det kunne ikke siges tydeligere... smiley


  • #35   18. mar 2005 Ja, og de fleste staver ikke engang deres eget fornavn med stort. Er det ikke det første man lærte i folkeskolen?

  • #36   18. mar 2005 Hari !!!
    hvis din bil står nu som den gør i din profil (untagen) film i de foreste ruder så ville jeg da bare køre bilen til syn !!
    jeg tror ikke at der er noget problem i det med din sænkning !!


  • #37   18. mar 2005 Markus R:
    Nej det er bogstaverne...
    Det med at skrive egenavne med stort kommer først derefter... smiley


  • #38   18. mar 2005 Men okay. Fejl er tilladt. Ingen er perfekt. Lad os nu bare nyde at det er fredag.

  • #39   18. mar 2005 HØRT Markus R.... Så ska' der sku smides nogle pilz i sækken... smiley

  • #40   18. mar 2005 Præcis. Skål i det dejlige vejr.

  • #41   18. mar 2005 Hmm.. Dejlige vejr? Ser sku lidt mørkt ud her.. Men godt vejr a ta' en lille sniger i... smiley

  • #42   18. mar 2005 Fårk et sygt/langt ord du ku der Mads H.. smiley

  • #43   18. mar 2005 hari >> surt røv buraz.. men så kan du lærer det. hehe

  • #44   18. mar 2005 SKÅL ALLE SAMMEN.. SÅ LÆNGE VI ER STIVE ER VI I LIVE...

  • #45   18. mar 2005 Først vi bunder
    og så går vi under... smiley


  • #47   18. mar 2005 hehe... Jepper... smiley Sårn ska det fanme være Mads J.. ;oD

  • #48   18. mar 2005 Hallo puds jers glorie endnu en gang.. Jeg er blevet stoppet mange gange med den front og de målte kun fra alm lygter hver gang og der var det i orden så fik jeg lov at køre vider... Men ham her politi betjen han sku bare finde en fejl !! prøv tjek jeres tågelygter hvor langt de sidder fra jorden !! Men med det film i foreste ruder gå jeg med til men ik det med tågelyger og 25cm.. det gjørde mig gal og at jeg skal til syn.. HVA er det for noget.. det er det der gør det.. Få en bøde på 3000 ca. og en om syn.. vil i ik være negative ???

  • #49   18. mar 2005 Joh.. Rimli meget endda... HmM

  • #50   18. mar 2005 Hari: Jo vi ville da (men det bliver betjenten ikke overvægtig af), men nu har vi drukket os stive istedet... smiley

  • #51   18. mar 2005 Nemli.....

  • #52   18. mar 2005 Navnebror H: Nåh ja, glemte jeg lige. Vi tager den lige igen så der er helt styr på det:

    Hari: Jo vi ville da (men det bliver betjenten ikke overvægtig ELLER HOMOSEXUEL af), men nu har vi drukket os stive istedet... smiley


  • #53   18. mar 2005 Men har det på en måde som om bare fordi jeg har en anden efternavn så skulle jeg bare få alle de bøder jeg kan få... og fordi han ku jo se det var forsikringsvindel... men han er stedig homo i mine øjne og bliver ved med ved at være det...

  • #54   18. mar 2005 Mads H:

    Hurra er med 2 r'er !! smiley

    Rigtig go' weekend til alle :-))


  • #55   18. mar 2005 Og det er stadig U lovligt at tone de foreste side ruder..
    Man må tone de bagerste og bagruden hvis man har 2 side spejle.. det med lygterne er da lidt uheldigt men den lov med de 25cm har været der i mange år.. der er biler der er født med lygterne der sider lavere men de er type godkendt med dem..


  • #56   18. mar 2005 Sjovt nok, er poltiet aldrig nogen røvhuller hvis man spørger dem der sidder og pudser glorier...

    men hvis jeg bliver kaldt alt muligt og truet med tæsk på arbejdet, er jeg nok selv ude om det?

    ved godt de bare passer deres arbejde...men nogen gange går de vist i meget små sko.....

    og de stopper ALTID mig....4 gange pusten på en måned og stoppet over 8 gange på to....


  • #57   18. mar 2005 nemlig brinan (19) jeg blev stoppet 4gange på en aften og sku puste 2gange !! og en af gangene rudede de hele bilen igennem for at finde stoffer/våben.. men fandt ik noget.. da jeg havde gemt min oversavet godt nok.. ej det med oversavet er gaas.

  • #58   18. mar 2005 kender godt det med at blive stoppet af politiet, bare pga man har en bil der ikke er helt standart, men jeg syntes ikke det giver en grund til at svine dem til, for de gør kun deres arbejde. jeg tror sku jeg er blevet stoppet 10 gange på 2 mdr. pga min bil larmer lidt meget.

  • #59   18. mar 2005 det er så trist den slags....

    jeg blev truet med tæsk af en voksen mand, da jeg var 16 og arbejdede som servicemedarbejder i METRO Kolding...jeg bad pænt en fyr flytte hans Mazda, fordi han var kørt udenom en bom og holdt et sted han ikke måtte...så begynder han at true mig med tæsk og siger at "han skal fandme nok sørge for at jeg bliver fyret" og at "han kender nogen store fyre der nok skal sørge for at jeg ALDRIG vil komme til at arbejde igen"....jeg tog det meget pænt, den første halve time det stod på...og der havde han endda trådt frem mod mig med hævet hånd....

    det endte så med at jeg sagde pænt at han nok hellere måtte smutte, for sit eget bedste...

    på trods af at han: overskred reglerne, startede med at true mig og svinede mig foran en chef, var der flere der mente at det var min egen skyld....det var aldrig sket ved poli....


  • #60   18. mar 2005 Bjørn et pluds til dig smiley Og dem der skriver politi passer deres job bla bla kører alle i en morfar slæde som aldrig bliver stoppet ! kreft edme dårligt... men god weekend alle sammen... ses nok en dage ude på de danske veje !

  • #61   18. mar 2005 muhahahahahhaha

  • #62   18. mar 2005 seriøst? hva sker der her... det kan da godt være folk ska pudse glorien, men når i jo åbenbart ved i kører med ulovlige ting på bilen (Nogle af jer) så kan i sku ikk bilde jer ind at svine ham til.. for han gør jo bare sit arbejde, og i ved jo åbenbart godt i gør noget der er ulovligt..

    og når man tar sådan en chance. må man sku os ta konsekvensen!!!!


  • #63   18. mar 2005 Heh.. du er da også selv om det..
    Du skulle fanme prøve at være her i Nyborg politikreds. der er en psykopat der går fuldstændig amok hvis man har bare det mindste i vejen. Første gang jeg stødte ind i ham, var dengang jeg kørte Jog SpcaeInnovation, en 30 knallert, ikke den populære lille brian men en lidt nyere og finere en. Den havde en ulovlig udstødning på (selfvølgelig) og jeg kunne køre ca. 80 km/t. MEN DET SÅ HAN IKKE. På en sommerdag sidste år var jeg på vej hjem fra skole efter en eksamen, og var i færd med at dreje af til en sidevej, i samme øjeblik kom en offroadermotorcykel kørende ovre i den anden side af vejen. Seriøst manden havde en lyseblå kedeldragt på. Jeg kørte lige så stille, mindre end jeg egentlig måtte altså de 30, hvorefter jeg hører en eller anden psykopatstemme råbe STOP, STOP...! Jeg kører lige så stille ind til siden, og jeg var nok kørt 10m eller noget efetr svinget. Så ser jeg offroaderen, og han kører op på siden af mig.. en eller anden tosse, han siger det er politiet, skal du stikke af, skal du stikke af!!?..!
    ja, manden havde hverken bælte eller politihjelm på, så jeg siger: er du helt sikker på det, jeg troede seriøst det var en eller anden fuld idiot.
    Nå så trak han et skilt ud af kedeldragten, og min scooter blev smidt på en trailer og kørt ind til politigården, blev lovet at få den inden for 2 uger, men der gik 2 måneder. De havde fundet ud af at udstødningen var ulovlig, men fik aldrig en bøde. De kunne forresten ikke se forskel på min udstødning og den orginale, der manglede kun en kode som forøvrigt var rustet væk på min 2 år gamle orginal-udstødning.
    Han kørte så rundt og stoppede mange, hvorefter han forlangte en samtale med mig og forældrene.. heh he hvad sker der.. nå, vi var flade af grin, efter han kørte igen, for han mente seriøst at det var noget kriminelt noget. - og han var rundt til omkring 20 16-17 årige.. nu hvor jeg har fået bil, var jeg på vej hjem fra skole, kørte 100% lige efter bogen, vi var tre i bilen, den ene skallet. Kunne godt se en mørkegrøn-blå ford Focus der havde fulgt mig ca. 10km. Lige inden vi kørte ind i byen fik Focus'en bar noget gas, og der var han med sit fine lille stop skilt.. jeg kørte pænt ind til siden, og han skulle se kørekort, og lige se hvem vi var. Og min Felicia er jo nok en af den mindts mistænksomme biler -især med 13'' vinterstålfælge, ingen tape på lygter, og vi havde slukket anlæget. Nå foruden at se mit kørekort, ville han også godt se de to andres! De viste ham jo self, da vi ikke ville genere ham. Så spurgte han hvor stærkt jeg måtte køre der hvor vi var, jeg sagde 60, da skiltet med 60 stod 2m bagude, og jeg kørte ikke for stærkt. Fint nok, han kørte den anden vej igen...????!?!?!?
    HVAD GIK DET UD PÅ? De holder hver anden morgen oppe på handelsskolen og ser om der er ulovlige scootere!, de gav en i en Golf2 en bøde for at have for lidt mønster, det var noget med en HALV millimeter!!! Syntes det er alt for vildt, tør sq knapt nok køre i min bil mere.
    Den bestod forresten syn, betinget, det var 4 ting;
    1. blinklysene var ikke orange nok !?! hvad er det for noget fis!?! de er sq fint orange.
    2. koblings-sikkerheds-beslaget manglede..??
    osv osv..
    Og så klager folk over at politiet giver bøder for deres ulovlige ruder osv..


  • #64   18. mar 2005 Skal lige siges at jeg er høflig over for politiet, da jeg har den holdning, at det bedre kan betale sig at være flink, for så er de også mere flinke, men trods det, var han fanme en idiot dengang med scooteren. og jeg var ikke på noget tidspunkt provokerende.

  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #65   18. mar 2005 Så ha en lovlig bil... eller ta en kiks... hvem forventer du der bakker dig op? nok kun dem som oz har møg ulovlig bil.... fatter ikk man gider køre rundt, og nærmest vente på en strisser stopper en...



  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #66   18. mar 2005 Ronnie..... ja... fordi man ikke har lagt dfen hering, betyder det vel ikke at jeg stadig kører maxi?

  • #67   24. apr 2005 hvis han var alene da han stoppede dig kan du nægte det da hans kolleage ikke er med så han har ingen beviser.....

Kommentér på:
FUCKING POLITIBETJENT !

Annonce