{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Komfort og køreglæde til omkring 100k? {{forumTopicSubject}}

Godaften BG:) Jeg er ved at sælge poloen, og så skal der jo noget nyt til:) Har tænkt på og købe en bil i prisklassen omkring 100,000. Men hvilke biler kan man købe til de penge hvor man får komfort, altså foreksempel klima anlæg, elruder osv osv.. Må nok indrømme jeg er blevet træt af at køre i gamle slæder:) Håber i kan hjælpe:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Komfort og køreglæde til omkring 100k?
  • #1   18. jul 2008 E36 Bmw 328i smiley eller noget lignende

• #2   18. jul 2008 Volvo 850.. fanme en dejlig bil.. massere af køreglæde og en LÆKKER lyd... smiley

• #3   18. jul 2008 MIN smiley der er det hele i el... synes der er god komfort i bilen...!!!!!!

• #4   18. jul 2008 man må aldrig sælge en polo smiley

Du ved jo sikkert godt at pris og kvalitet hænger sammen, men det kan godt være svært at finde noget "nyt" med en masse udstyr af VAG gruppens biler, som jo er klart at foretrække smiley

Men hvis det var mig ville jeg nok kigge llidt efter en passat eller golf IV, da de er ved at være nede i et prisleje der er til og forstå smiley

Men ellers vil jeg sige, selvom jeg ikke er meget for det, at hvis man køber peugeot eller citroen, kan man få rigtig meget udstyr, og en forholdsvis ny bil til de penge!

Men er jo svært at sige for ved ikke hvad du kan li smiley

• #5   18. jul 2008 Honda Accord kan varmt anbefales...bedre komfort og køreglæde fåes ikke...

• #6   18. jul 2008 Swift:-)

• #7   18. jul 2008 Find dig en volvo, man får ikke bedre sæder end dem der er i en volvo, og der er masser af udstyr i de fleste, synes du skal kigge på nogle forskellige,

• #8   18. jul 2008 Komfort og køreglæde er jo relativt, så du må udvælge dig nogle modeller og så ud og prøve løs.. Vi sidder jo ikke allesammen ens i sæder, eller får samme glæde ud af de samme biler.. Hvis det var tilfældet kørte vi vel alle rundt i det samme smiley

Generelt set ville jeg nok vælge en "større" bil end den polo du går fra.. 100K kommer du ret langt for i sedan klasserne efterhånden.. Audi A4, passat, octavia, mondeo, osv osv osv osv..

Men først må du jo gøre op med dig selv, hvad der er køreglæde for dig smiley

Kommentér på:
Komfort og køreglæde til omkring 100k?

Annonce