{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forlygter golf4 GTI T...
  • #1   18. mar 2005 Xenon? er ikke sikker ;.-)

• #2   18. mar 2005 Dem kan jeg skaffe..

Men der er jo lidt forskellige mærker. Dem der er på den Golf 4 du linker til, tror jeg er dem der er lavet af Hella, men de koster lidt mere end nogle af de andre. Men kvalitet kan jo koste og Hella er et godt og ordentligt mærke.

Men kan få andre mærker, fordi du søger vel egentligt bare nogle forlygter med Halo ringe (angel eyes).

• #3   18. mar 2005 ja det gør jeg dennis og camilla!... hva har du evt nogle priser på dem,havde nok regnet med hella selvom de er dyre.

• #4   18. mar 2005 Dem fra Hella koster 4.000 kr. leveret, men kan først leveres engang til April.

FK Automotive har også lavet nogle, dem kan jeg desværre kun få til 2800 kr. leveret, hvor FK Danmark har dem til ca. 2200 kr. +fragt. Så på lige det mærke kan jeg ikke være med.

• #5   18. mar 2005 okay tak for hjælpen!.. vender lige tilbage til dig....

• #6   18. mar 2005 Det er bare i orden. Hvis du ellers mangler noget, så bare prøv at skriv på min mail dennis-g@mail.dk så finder vi ud af noget også således at prisen er i orden.

Men hvis du vælger Hella lygterne og du finder dem billigere hos et andet dansk firma, så sig lige til.

• #8   18. mar 2005 hey brian.. ja dine ser meget federe ud hvis det er dem du har på billedet?.. hva koster de osv?.. hvor har du fundet dit front og sideskørt henne?... rigtig fed bil.

• #12   18. mar 2005 okay luere jeg lige på,tak for hjælpen med det hele ;O) skal æde nu,god week.

Kommentér på:
forlygter golf4 GTI T...

Annonce