{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.473 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Pava og Suvo ? {{forumTopicSubject}}

Heej

Jeg er sku blevet godt forvidret ..

Jeg har hørt at Pava skulle være temlig ringe.. Det skulle falde af i flager osv.. Men jeg snakkede lige med min mekaniker.. Han sagde at det var noget af det "bedre".. (han er troværdig) Der har tidligere været problemer med Pava, men det skulle være ovre.. Nogle som kan bekræfte det ?

Suvo skulle være lavet til det danske vejr ? HVilket vil sige at det er bedre end PAVA ?

Hvad er lige bedst til min Saxo fra 1998 ? Pava eller Suvo ?

Undervognen har allerede et beskyttende lag (ved ikke hvad) og ser rigtig rigtig sund ud.. Jeg regner med at skulle af med bilen om 1 ½ år, så vil ikke punge alt for meget ud for en antirustbehandling.. ¨


Pava kan jeg nok få til knap 1400kr (han skulle være grundig og ikke efterlade bilen i et svinderi. :-P)
Suvo til knap 2200kr..

Jeg har hørt om Dinitrol, men 3500kr for en behandling er nu lige i overkanten for mig som studerende,,

Jeg har spurgt herinde adskellige gange, men er sku bare blevet mere i tvivl.. Vil jo heller ikke gå på komprime med kvaliteten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Pava og Suvo ?
  • #1   20. jul 2008 jeg ville helt klart vælge dinitrol ,de plejer spøjte der hvor det er nødvendig ,og afmont alle plastik skærme ...

  • #2   20. jul 2008 Tjaaah, det har jeg godt nok hørt en del sige. Men økonomien er lige stram nok til det.. smiley



  • #3   20. jul 2008 JEg har det bare sådan, jeg skal ikke have en undervognsbehandling, hvor de ikke vasker undervogn først(pava).
    Der pustes kun med luft, og derefter sprøjtes...

    Suvo der bliver din undervogn damprenset, derfter tøret inden den får behandling.
    Men der er mange meninger omkring dette emne..


  • #4   20. jul 2008 jeg ville vælge suvo det trænger ind alle steder.
    og de afmontere osse alle plastikdele.


  • #5   20. jul 2008 Anden ting, undervognsbehandling er en tillidssag, der er flere steder de overhovedet ikke gør deres arbejde ordenligt, og så kan det være lige meget hvad du får sprøjtet på...

    Uanset hvad du vælger, så gå bilen godt efter...


  • #6   20. jul 2008 Mine forældre har altid fået pava behandlet deres bil, og det er min også blevet sidste år.

    Det værksted hvor jeg får det gjordt, der afmonterer de også og sprøjer op i hulrum osv.. Mine forældre har aldrig haft en dårlig oplevelse med pava.. Men det har sikkert også noget at gøre med den person der skal lave det.. om han gider at gøre sit job ordentligt.


  • #7   20. jul 2008 Suvo og Dinitrol er de samme produkter, forskellen er forarbejdet, som er mindst lige så vigtigt som selve produkterne. Dinitrol er flittige til at adskille og rense af.

  • #8   20. jul 2008 Suvo og pava er rigtig godt, hvis du har lyst til at rende og tørre din bil af hver gang det er solskin, så løber det nemlig ud overalt, og drypper på fliser indkørsler osv. Det stopper os de dræn huller der er i døre osv, så kondens kan ikke komme ud, hvilket er lig med rust i dørbunden....

    Det eneste rigtige produkt er dinitrol. hvilket din mekaniker os blir markant gladere for. det andet klistre nemlig som en gal


  • #9   20. jul 2008 Jeg har fået Dinitrol på min Mazda for 1 år siden til 2800 og nu skal den lige tjekkes igen og det er med i prisen,
    min kones fiesta skal have den store tur med dinitrol og skal give 3100 for det.Det er med regning så er det nemmer hvis der skulle være problemer bagefter,,


  • #10   13. nov 2008 Hvor kan du få SUVO behandling for knap 2200,- ??

Kommentér på:
Erfaringer med Pava og Suvo ?

Annonce