{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.888 visninger | Oprettet:

ny rude=vand i bilen..!! {{forumTopicSubject}}

fik sat ny forrude i passaten her i fåråeret mens det gode vejer stod på, så regnede med at alt var i orden da jeg kun hade hørt godt om ham der skulle skifte ruden.

men men, har for ca 14 dage siden opdager jeg så at bunden i bilen står blank af vand, finder også hurtig ud af at det er ruden der er utæt.
jeg køre naturligvis ned til ham og snakker med ham, og kommer frem til at jeg bare smider bilen ned til ham i morgen og så ville han tætte den.

men jeg kom frem til i dag da jeg begyndte at skille bilen af for at se hvor slem vand skaden var, at det var meget slem, altså mug og alt var gemmen blødt.

så er det jeg tænkte, kan jeg hænge ham op på at han skal udbedere skaden (rengør bilen for mug og ligen foresaet af vand) da han jo ikk har gjordt sit arbejde godt nok??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny rude=vand i bilen..!!
  • #1   21. jul 2008 Er der kvittering på det? Hvis ja kan du godt

• #2   21. jul 2008 jeb det er med kvittering.

• #3   21. jul 2008 Grib kvitteringen og drøn ned til ham smiley

• #4   21. jul 2008 qualli det var MED kvittering... han har jo allerede en gang erkendt at hans arbejde har foresaget utæthed,, så der er ikke meget at komme efter for hans vedkommende... i med en affugter i MINIMUM en uge!!! alle sæder og måtter afmonteres og sættes til tørre... du kan evt. når nu du er i gang sætte en højtryksrenser på den store bundmåtte når den ER afmonteret for at få den 110% ren.. alternativt kan du bare bede ham om at køe en sprit ny... Husk også at få afmonteret den store instrumentkonsol foran.. altså du ved.. den store der går i hele ruden bredte.. der kan baaaaare samle sig fugt.

HUSK - så længe den lugter af våd kat er den fugtig endnu!

• #5   21. jul 2008 renger med at den bliver smidt ned til folkevogn og så må han bare betale..

• #6   21. jul 2008 Tror jeg ikke du skal regne med han vil betale. Han vil da selv udbedre fejlen

• #7   21. jul 2008 nu var det så ikk ruden jeg tænkte på at skulle laves ved folkevogn. men udskiftning at div. måtter som er mugne..

• #8   21. jul 2008 Får du aldrig ham til at betale medmindre i selv har aftalt det. Meget tit de samme ken vaskes så der ikke er noget.

• #9   21. jul 2008 Han bliver sku nødt til at ordne alle de skader det har forårsaget.. Det kan han ikke slippe for..

• #10   21. jul 2008 vist der ikk blir afbetalt at han skal betale for det ved en anden så kommer du selv til at hænge på regningen.. få på skrift at han betaler vist han vil det ellers så må du acceptere at han selv udbedrer skaden.. evt forlang billeder af det han laver løbende så du bagefter kan se hvor meget han har gjort ud af det..

• #11   21. jul 2008 Det firma som du fik det lavet hos skal betale for alle skader smiley din forsikring er selve kvitteringen smiley

• #12   3. okt 2008 ja men i følge købe loven så har sælger/forhandler slev lov til at udbedre fejlen, så hvis du smider den på værksted så regn med en retsag som han vinder, aflever bilen til ham kom med forslag og lyt til ham husk på at han kan gøre det til et helvede for dig selv om det er ham som skal betale og rette fejlen.. han kan trække det i langdrag og kræve at du kommer frem og tilbage osv osv.. tal med ham og fortæl ham at du er ked af det, og at du regner med at i finder en god løsning, du valgt at lægge dine penge hos ham til at starte med fordi du har tillid til ham, og det ønsker du ikke skal ødelægges nu..

Kommentér på:
ny rude=vand i bilen..!!

Annonce