{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udskiftning af runflat dæk til alm?
  • #1   22. jul 2008 er der forskeld på de fælge?

    er det ikke bare at et runflat dæk er mere stiv i siderne, eller er jeg helt tabt bag en vogn? :S


  • #2   22. jul 2008 hey Tue kan se du har bestemt dig for at købe sådan en bmw smiley

    der er intet problem i at du smider almindelige dæk på .... bare husk at du ikke har noget reservehjul i bilen.


  • #3   22. jul 2008 Thomas H - Der er i hvert fald et problem. Jeg arbejder på et dækcenter, og vi har tre gange haft folk i nyere BMW'er inde, som har skiftet til almindelig dæk fremfor RunFlat fordi de er billigere, men vil have skiftet tilbage fordi bilen ryster, og tryksensoren går helt amok. Fælgene og undervognen er sat op til at køre på Runflat dæk som har stivere dækside for at kunne bære bilens vægt hvis dæktrykket falder, så den kommer til at opføre sig meget underligt med almindelige dæk på, og det kan bestemt ikke anbefales

  • Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

    Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 700
    #4   22. jul 2008 Jeg har flere kunder der hvor jeg arbejder som køre BMW med runfladt dæk
    om sommeren og alm dæk om vinteren og der har aldrig været problemer.

    Men selvføldig, hvis du kun skifter et dæk til normalt går det jo galt.


  • #5   22. jul 2008 dvs. at hvis jeg bare finder et sæt stålfælge til mine vinterdæk vil bilen sagtens kunne, men måske dæktryksensoren vil brokke sig.

  • Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

    Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 700
    #6   22. jul 2008 BMW køre ikke med tryksensor i fælge men de bruger ABS systemet til at
    måle med. Hvordan de gør må du ikke spørge om.
    Så 4 alm. stålfælge og 4 dæk og du er kørende.


  • #7   22. jul 2008 nice vil jeg prøve så-.

Kommentér på:
Udskiftning af runflat dæk til alm?

Annonce