{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.415 visninger | Oprettet:

www.carsound.dk dårlig oplevelse {{forumTopicSubject}}

jeg bestilte i onsdags en autoradio med mærket Blaupunkt Casablanca mp56 som var på lager hos dem, og under leveringstid står der 1 dag så derfor bestilte jeg radioen hos dem, flere andre internet butikker har den sammen radio hvor den bare er 50 - 100 kr dyre andre steder men man bestillet self altid hvor den er billigst og hvor den kommer hurtigst.. vi siger i dag onsdag og det er en uge siden jeg bestilte den, har skrevet en mail med hvornår de regnede med den kom og fik af vide at den pludselig var udsolgt og den ville komme senest i dag. brokkede mig self fordi jeg ville gerne have betalt 50 kr mere og ha fået radioen i fredags. så fik jeg intet svar fra dem og brokkede mig i endnu en mail hvor tirsdag blev jeg ringet op af carsound og han gav mig så sammen forklaring og sagde at jeg ville have den torsdag hvis blaupunkt leverede radioen til dem som aftalt. jeg sagde så til ham at hvis de ikke kunne levere den skulle de ringe i dag så jeg kunne afbestille den og bestille den hos en anden så jeg har den i morgen og da jeg intet har hørt går jeg ud fra at jeg får den i morgen - men vi må se, tror carsound ligesom alle andre mulige internet butikker skriver at de har varen på lager for at få folk til at bestille hos dem og så fortæller bag efter at varen ikke er på lager lidt som at nu har man bestilt og betalt og så kan de godt fortælle sandheden bag efter, syntes internet handel og postdanmark er ikke hvad det har været. internet butikkerne snyder for at få kunder og postdanmark er lige en ekstra dag om at levere pakker i de fleste tilfælde.

- hvad mener du ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  www.carsound.dk dårlig oplevelse
  • #1   23. jul 2008 Ja og jeg afleverede en MDS GP4 forstæker i starten af denne månede... Har ringet 3 gange i streg "Ring lige tilbage, når du ved noget nyt, ok?" -"Ja på det nr du ringer fra" Har INTET hørt endnu. Grrr. Satme flad uden musik!

• #2   23. jul 2008 har god erfaring med carsound i roskilde.. og det med post.dk de er altid langsomme..

• #3   23. jul 2008 Kunne det tænkes, at siden ikke er blevet opdateret inden du bestilte?
    Det er en fejl som ikke bør ske, jeg forstår din frustration, men at sige at alle snyder er måske lige at råbe højt nok..
    Det kunne havde været hvilket som helst andet firma.. Jeg har gode erfaringer med den nyåbnede butik i Hillerød, de er kanon flinke og hjælper gerne hvis man har spørgsmål..

• #4   23. jul 2008 jeg forstår udemærket, men jeg handler meget på nettet og de fleste tilfælde har det været noget værre rod, de fleste butikker bliver også ved med at udsætte forventet levering, ventede feks 1½ måned på et joystik til min ps3er som da jeg bestilte stod der forventet levering 2 dage efter.

men der er også rigtig mange seriøse butikker hvor det bare virker. desværre bare ikke alle som behandler kunden pænt

• #5   23. jul 2008 jeg har handlet med Carsound odense mange gange, og det er altid gået godt. Den eneste butik der holder hvad de lover, hvis du spørg mig.

• #6   23. jul 2008 jeg har nok skrevet det på en måde så det lyder til alle gør, jeg har også handlet rigtig mange steder hvor det har gået virkelig godt, og den dag i dag står der stadigvæk at der er 1 dags levering på radioen så de har da ikke opdaretet hjemmesiden heller ikke efter jeg kontaktede dem..

• #7   23. jul 2008 hvis du har bestilt...så afbestil da varen.

Du har jo ikke betalt endnu...vel? De må nemlig ikke trække pengene på din konto, uden din vare er afsendt.

Så det er da bare at afbestille..og så betalt 50,- mere det andet sted.

• #8   23. jul 2008 Jeg selv har kun handlet med Carsound i Holbæk/Gislinge, hvor jeg var nede i butikken og der var sgu fin service og et godt afslag i prisen også. Min headunit havde så en brændt stelbane, men den blev bare byttet med et smil, så det er altså ikke allesammen der er sådan smiley

• #9   23. jul 2008 giver mathias a ret super butik de har i hillerød syns de yder go service
    tror bare du har været uheldig

• #10   23. jul 2008 okay men nu bor jeg så langt væk fra dem alle så jeg må handle på nettet. kender ikke butikkerne

• #11   23. jul 2008 nu har carsound os meget andet end internet butik... deres hovede lager bliver styret fra esbjerg.. så måske derfor den står som om den er på lager... Jeg har aldrig haft problemer med dem.. Og har købt en del der efterhånden...

Phillip... en forstærker der skal til rep kan godt tage lang tid.. Meget lang tid endda.. Den skal sendes til MDS hovedekontor i sverige, hvor den så ligger indtil de har en tekniker der har tid...

• #12   23. jul 2008 jae jeg ville nu mene en internet butik som har 7 butikker burde man da kunne stole på, så kan godt være jeg har været uheldig men hvorfor kan de så ikke bare indrømme det og sige de ikke kan skaffe varen i stedet for at udskyde det, og så sig jeg forventer den kommer torsdag men jeg kan ikke love noget, i stedet for du har din varer på torsdag.

• #13   23. jul 2008 Jeg har ikke prøvet det ved nogle hifi butikker, men har prøvet det ved MACCA.dk...uhh sådan en skod auktion side.....!!

• #14   23. jul 2008 har prøvet at smide penge hos hifi-speed, og har aldrig modtaget nogle ting ... hmm....

• #15   23. jul 2008 det måske rigtigt nok de har andet at lave, men hvis de har så travlt de ikke kan styrer internet butikken burde de måske helt droppe den.

jeg bestiller en varer og da leveringstiden er 1 dag forventer jeg at få den dagen efter.. carsound.dk kunne ikke overholde det og fejlen ligger på deres side.. jeg bestilte enda klokken 11:31 den 16/7 og hvis man så siger man bestilte uden for der hvor de sender så skulle man i hvert fald have haft den om fredagen.

måske bare mig der er gal på den

• #16   23. jul 2008 Det er sku ærgeligt at du er så uheldig. . . men jeg har handlet meget hos dem, og kan slet ikke klage over deres service.. Hverken over deres internet butik, butikken i odense eller butikken i horsens..

• #17   23. jul 2008 den butik i kbh er sku gode jeg fik bare byttet min ene forstærker da den gik i stykker

• #18   23. jul 2008 okay, lader til det kun er mig som er uheldig med carsound smiley

• #19   23. jul 2008 og ved at det er post dk den er gal med da jeg selv arbejder for dem

• #20   23. jul 2008 hehe denne gang er det så ikke post dk den er gal med smiley fordi de har slet ikke sendt varen endnu smiley

• #21   23. jul 2008 jeg har også haft dårlig oplevelse der ind.. i carsound men dansk auto hifi.dk kan jeg kun sige godt om lidt dyre ind carsound men 1 månede hurtiger rnd carsound

• #22   23. jul 2008 Carsound i Roskilde.. Det er den eneste Carsound Butik jeg har handlet med.. og der var servicen helt i top´.. har smidt 4000 - 6000 i den butik..

• #23   23. jul 2008 hehe lader til de godt kan finde ud af det når man kommer i deres butik men ikke internet butikken smiley

• #24   23. jul 2008 Nu skal i også se lyst på det.. Man hører jo ikk alle de gode indkøb der er forgået i den butik.. Helt sikkert en fejl, og hvis det er deres skal de da også indrømme det.. Og jeg ved det er pisse irriterende, da man gerne hurtigt vil ha det som man han bestilt..

• #25   23. jul 2008 Havde jeg ventet 4-5 dage paa en vare der var lovet dagen efter havde jeg sgu proevet naeste sted

• #26   23. jul 2008 bor du i nærheden af en butik.. så syntes jeg du sku køre ned i den.. De kan finde ud af det når du står der nede.. såå skal der nok komme gang i tingene..

• #27   23. jul 2008 Næ. Lolland / falster.. så er der lidt langt..

• #28   23. jul 2008 præcis, og som jeg har nævnt tidligere så giver man også gerne 50 kr mere for at få sin radio 6 dage tidligere smiley

og self er der mange gode køb men det er jo 100% deres fejl ?

• #29   23. jul 2008 har smidt over 15000 i deres butik i Esbjerg, har aldrig haft problemer, kan kun sige godt om dem

• #30   23. jul 2008 Kan ikke rigtig se hvordan det bare er en "fejl" naar han har kontaktet dem flere gange og der stadig staar en dags lev tid paa deres hj.side

• #31   23. jul 2008 hehe nykøbing falster ? den tætteste carsound butik ligger i roskilde smiley

jae men ventet og venter har jo snakket med dem og givet dem en chance, syntes jeg har været helt fair over for dem

• #32   23. jul 2008 Nej præcis Claus !!

de har ikke engang rettet hjemmesiden efter jeg har nævnt det over for dem

• #33   23. jul 2008 Ja jeg kan godt se problemet.. smiley Men nu bliver det godt vejr, de næste dage.. så er det sku bare at sætte sig ud i bilen.. og kør den til Roskilde.. og så når du har været i Carsound så smutter du lige ned i byen og æder ordenlig is.. www.paradis-is.dk

Og så er jeg sikker på lasse eller ejeren skal få står på det..

• #34   23. jul 2008 Hej Daniel,

Som vi skriver i din ordrebekræftelse regner vi med at du har radioen på
    onsdag i denne uge.

Vi går netop og venter på at få modellen på lager da den er udsolgt pt. Så
    hvis ellers Blaupunkt leverer som lovet, og det regner jeg med degør, så har
    du din radio på onsdag.

Med venlig hilsen

Jesper Termansen
    CARSound Bilstereo

• #35   23. jul 2008 Drop dem da,de har haft chancen ta den naeste paa listen.Har de go service saa brug dem fremover,ville da aldrig selv koebe fra et firma der aabenbart lyver paa deres hj.side og gir en sludder for en sladder naar man ringer

• #36   23. jul 2008 den mail jeg fik fra dem..

hehe bonne den er go med dig smiley

• #37   23. jul 2008 Men ellers må du bare ringe til dem.. og så droppe dem hvis de ikk kan få styr på det.. De skal jo vide at de ikk kan gå rundt og pisse på folk.. der er da noget der hedder ris og ros på deres hjemmeside er der ikk?? Det mener jeg.. så må du skrive om din oplevelse

• #38   23. jul 2008 jeg syntes jeg har ledt for at give dem en kommentar på den oplevelse her, men synes ikke jeg kan finde det..

har dog fundet et nummer som jeg vil prøve at ringe til i morgen smiley

• #39   23. jul 2008 Det er rigtigt. nu har jeg kigget lidt.. jeg kan ikk finde det.. mener bare bestemt man kunne det førhen..

• #40   24. jul 2008 er da træls du har haft en dårlig oplevelse med et firma
    Men vi har alle kunder der ikk er tilfreds og det kan man ik undgå !!
    men kan man holde det på en minimum er det jo bedst
    og det kommer altid til et ? om penge hvis man tilbyder noget til en billig pris med ringere kvalitet .. så er det for dårlig og tilbyder man god kvalitet er det for dyrt

tror nu ik de snyder dig med levering ku jo være deres lev. ik har levet op til deres forventninger !!
    har selv prøvet flere gange og få at vide at ting er der en dag og så kommer det ik har en ordre i tyskland på 50 tankdæksler som jeg bestilte i januar og har fået 10 leverings tidspunkter men har intet enu og kan ik få dem andre steder
    er sku da også træls og skal forklare folk der spørg "hvor når kommer de ?" at de er lidt forsinket
    men håber du får en god oplevelse en anden gang hvis du bruger firmaet igen

• #41   24. jul 2008 Jeg må da sige at jeg på intet tidspunkt har haft dårlige erfaringer med CARSOUND specielt hos Mads i holbæk. Fed service- gir tid til og foklare en tingene ordentligt. Og ikke mindst her forleden skulle mit nye anlæg stilles ind, og selvom de havde travlt med og skulle bestille varer hjem inden kl 15. tog de sig tiden til og stille mit anlæg ind. Det er sq service med stort S.....

• #42   24. jul 2008 jeg har i dag modtaget track and trace nummeret og de har afsendt radioen 1 uge og 1 dag efter "normal" leveringstid

-service med meget lille s efter min mening

Kommentér på:
www.carsound.dk dårlig oplevelse

Annonce