{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navigation
  • #1   21. mar 2005 VDO dårligt? Hvad snakker du om? Du har vist ikke forstand på navigationssystemer. tsk tsk.

    Allan R: Mail mig hvis du vil ha VDO eller Philips navigation for omkring de 5000,- brugt


  • #2   21. mar 2005 Jesper S --> Jeg skal ikke give 5000 for et brugt system, når jeg er blevet tilbudt TravelPilot E1 for 3500 ny - og nej, den er ikke varm. Det er bare indkøbsprisen på den.
    VDO har jeg også kørt med nogen tid, da det er det der er i den gamles firmabil, men E1'eren har indbygget navisoftware, så man kan høre til sin ynglingscd imens man finder vej. Dejlig fordel smiley

    Ved du (Mads H), om der er AUX-in på E1'eren? Ellers vil jeg nemlig køre med min nuværende blaupunkt radio OG navien...


  • #3   21. mar 2005 AUX er til en ekstern enhed. Men mon ikke Ekstern enhed næsten er det samme som den skide CD-Boks man kan få til bagagerummet? ca.? Skal ikke have ratbetjening. Det tror jeg bliver for lame.

    VDO har jeg også brugt, som skrevet før, og det var sq rart da der var et fjols der ville smide mursten på ½ km motorvej den anden uge. så det tog 1 time at komme fra århus til horsens. En lille tur på 40 km. Satme træls når man stod tidlig op for at tage en smut til grænsen.


  • #4   26. mar 2005 Der er både en indgang til en ekstra CD-box + at der også er en AUX in og out.
    Det er absolut et anlæg der fungerer, og tilmed MEGET præcis.
    Det er en dejlig ting at man bare kan kode sin destination ind, og så derefter isætte en alm cd.


  • #5   26. mar 2005 Mine forældre har en E1 og den virker upåklagelig.
    Men vælg E2, den har nemlig MP3 understøttelse. så behøver du jo slet ikke din CD-box smiley


  • #6   26. mar 2005 så tror jeg, at jeg går efter E1'eren.. har alligevel aldrig brugt MP3 i min egen... fandt ud af at det er lidt surt at hoppe mellem 120 numre på vej fra min mor ud til min far... der er kun 4 km... så er musikken lig'som spildt... så hellere have 2000 ok numre på los bærbar og sætte den til aux'en.. så har du din egen cd-box som du kan tage med over alt...

Kommentér på:
Navigation

Annonce