{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Spacers. {{forumTopicSubject}}

hey har et spørgsmål, og skal lige siges. at jeg ikke har en "skid" forstand på biler heh;D

men har købt nogle fælge jeg skal have på en pug 205 og når jeg så sætte dem på så går de i mod det rør hvor dæmperne går i..
og har fået at vide jeg bare skal have spacers på, men tænkte så på, at så går det midterste hul jo ikke ind over det lille stykke som stikker lidt ud.. narvet eller hvad faen det hedder...
gær det noget det ikke gør det eller hvordan skal man ellers gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spacers.
  • #1   27. jul 2008 det er lige meget, dine hjulboldte centere fælgen alligevel smiley

• #2   27. jul 2008 nårh ja ja men det lille stykke der går lidt ud der hvor hullet skal over har det ikke nopget at gøre med styrken i det heh ?

• Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 699
    #3   27. jul 2008 For det første: "Spasser" er IKKE lovlige, medmindre de er godkendt sammen med
    fælg. Råd: Køb nogle fælge der passer FØRSTE gang.

Og til Morthen H: Hvad er det for noget LORT at lukke ud.
    Hjulbolte centrere IKKE godt nok. Og samtidig er det hjulboltene der skal bære hele vægten af bilen og ikke navet.

Normalt er det jo navet der skal bære vægten af bilen og boltene der holder fælge
    til navet.

• #4   27. jul 2008 og for at forlænge Jan M's indlæg...så hvis du slutteligt beslutter dig for at sætte spacer på... så check at boltene er lange nok.....

Mange gange skal de nemlig være længere..for at nå helt ind i gevindet og spænde korrekt.

• #5   27. jul 2008 jan M-WSU
    takker for svarene og wsu har bolte til at ligge der er lange nok til det

Kommentér på:
Spacers.

Annonce