{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil uden papir ?
  • #1   28. jul 2008 mener selfølgelig registreringsattest smiley

• #2   28. jul 2008 Er det en totaltskadet bil, så kan den genopbygges mod at man betaler en reduceret afgift for at få plader på.

Er det import, så SKAL SKAL SKAL du have org reg attest fra det land den sidst har været indregistreret i.

Er den varm, så glem det.

Det er super vigtigt at kende bilens historik, så du bliver nødt til at ringe til ham og spørge.

• #3   28. jul 2008 ¨siger nbej tak for så skal du beteale afgift af den.. hvis de har hevet afgiften hjem på den.. og så skal du også igennem alt muligt papirarbejde hos politiet..

• #4   28. jul 2008 spørger huggeren om ikke han har papirene på den. Hvis ikke han har det, spørger du om han har kontaktinformationerne på den gamle ejer. Har han ikke det er du på den. Har han derimod kontaktoplysningenre på den gamle ejer, kontakter du denne og spørger om det er OK at du tager på motorkontoret og beder dem sende en ny reg. attest (koster vist 150 kr). Denne bliver sendt til den tidligere ejer som så kommer den i en kuvert og sender den til dig. Trold og skat kan IKKE sende eller lave en ny til dig, da alle ellers kunne omregistere biler i deres navn. Held med projektet :o))

• #5   28. jul 2008 .. hvis du mangler en god projektbil, kan du med fordel købe min Golf II'er :o))

• #6   28. jul 2008 han har jo taget skrot præmien på den, og så skal den betales tilbage osv osv, hvis man stadig kan det, det er noget værre bøvl, hvilken bil er der tale om ?

• #7   28. jul 2008 Hvis den er kørt igennem systemet, kan man ikke "bare" købe en bil hos en ophuer og indregistrere den.Det kræver i alt fald rigtig meget papirarbejde, og at der skal betales en ny afgift.

• #8   28. jul 2008 vi har nemlig en ophugger her tæt på hvor jeg bor der var en af mine venner nede og hente dele til hans opel

der så han en mazda mx 3 og den er jeg meget intra !

Kommentér på:
bil uden papir ?

Annonce