{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

TopGear igår {{forumTopicSubject}}

Hvad synes i om programmet igår? Synes det var kanon fedt.. Så til hvor Jeremy Clarkson begyndte at køre i F40'eren. Så jeg skal se genudsendelse iaften.

Men hvad synes i om det? Forresten, lagde I mærke til nogle reklamer for bogen :P?

R

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TopGear igår
  • #1   22. mar 2005 ferrarri er en homo bil... de skulle køre i nogle flere gamle muscle biler fra usa... så ville jeg se det program lidt mere...

• #3   22. mar 2005 Allan J:
    Ja.. nogle GTOér, TransAm´s og Ford Mustanger... se det er cool..

• #4   22. mar 2005 Hvornår kommer der genudsendelse idag? har kigget på både tv3 og 3+ men kunne ikke finde det.

• #5   22. mar 2005 Ej - troede der kom genudsendelse idag. Der plejer da altid at være genudsendelse af TopGear på TV3 eller TV3+ om Tirsdagen... SKOD smiley

R

• troelsroed
    troelsroed Tilmeldt:
    sep 2004

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 89
    #6   22. mar 2005 TV3+ lørdag kl. 18.00...

• #7   22. mar 2005 Allan.. ville ikke lige frem sige at farrari er en homobil.

• #8   22. mar 2005 *Ahr det vil jeg sgu osse lige mene.. HOMO bil... Hvis der er noget der er en homobil så er det da en Skyline. Helt ærligt bilen er jo lavet til at man ikke skal være mere end 8 år for at køre den med selvoprettende undervogn, tænkende 4x4 osv... Nææ en F40 er sgu en køremaskine. Masser af hk, sugemotor og baghjulstræk UDEN antispin.. Se det RYKKER!

Men XJ220 er nok det vildeste. Det jeg elsker mest ved den bil er at motoren sådan set "bare" er en alm Jaguar V6 der er kylet 2 turbo´er på. Da de kørte Leman med dem i sin tid lavede de 7-800HK! Tag den nissan skyline!

Kommentér på:
TopGear igår

Annonce