{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

JonasD G
JonasD G
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Tonede lygter og de blå? {{forumTopicSubject}}

Øv bøv... Blev stoppet af de politiet i dag, de var ikke helt vilde med mine tonede baglygter - Hvad skal man gøre?

Skal man bare skide på første advarsel, eller tage den seriøst? De bad mig selvfølgelig udskifte dem hvilket jeg med foldede hænder lovede dem. Hvad gør i andre? det er jo ikke for sjov man tonede de lyger..

/Jonas K

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tonede lygter og de blå?
  • #1   12. nov 2003 jeg er også blevet stoppet nogle gange, og fået det samme og vide.. men kører videre med dem. Fik du en bøde? Hvis jeg var dig, vil jeg køre videre med dem indtil jeg får et par bøder! smiley

• JonasD G
    JonasD G Tilmeldt:
    nov 2003

#2   12. nov 2003 Nope - Fik ingen bøde.. De stoppede mig fordi de mente jeg kørte for stærkt, men de havde ingen målig på det så de kunne ikke gøre noget, Puuha...

Og som en lille bi-ting troede de med at sende bilen til syn p.g.a. de tonede baglygter..

Plejer de forresten at side noget til øjenskygger?

• JonasD G
    JonasD G Tilmeldt:
    nov 2003

#3   12. nov 2003 Nope - Fik ingen bøde.. De stoppede mig fordi de mente jeg kørte for stærkt, men de havde ingen målig på det så de kunne ikke gøre noget, Puuha...

Og som en lille bi-ting troede de med at sende bilen til syn p.g.a. de tonede baglygter..

Plejer de forresten at side noget til øjenskygger?

• #4   12. nov 2003 Ang. øjenskygger: Jeg mener ikke, de kan sige noget, hvis de er TUV-godkendt.

• #5   12. nov 2003 da jeg havde min mitsubshi colt dengang havde jeg tonet mine baglygter og sat to små lysdioder mellem mit mitsu mærke ved fronten og sorte ruder,det resulterede i at jeg blev stoppet af politiet og fik en bøde på 500kr og en tur til syn,så hvis du venter længe nok kan du risikere at han til sidst sender dig en tur til syn,det er hvad du kan komme ud for
    mvh henrik

Kommentér på:
Tonede lygter og de blå?

Annonce