{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

øhh ? {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 31-07-2008 21:34:10

Hej Black-liqht98 | Team Astrup,

Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dks marked. Vi har dog gennem en længere periode oplevet at annoncer der ikke relaterer til biler, generelt er generende for vores brugere, som hovedsageligt interesserer sig for biler og ting til biler.

Vi har valgt at holde markedet fri for ting og sager der ikke relaterer til biler. Markedet på BilGalleri.dk er derfor udelukkende beregnet til annoncer der er relateret til biler. Det er i den forbindelse vi nu har slettet din annonce.

Vi kan istedet henvise dig til at benytte BaBoom.dk til salg af varer der ikke relaterer til biler.

Du har sikkert oplevet at der har været eller kan forekomme andre annoncer på BilGalleri.dk, der heller ikke relaterer til biler. Disse vil selvfølgelig ligeledes blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

Derfor beder vi dig venligst om at undlade at indrykke irrelevante annoncer i markedet på BilGalleri.dk i fremtiden.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk | Moderator

------------------------------------------------------------------------

Lige en besked jeg har fået fordi jeg oprettede billeder af min scooter i album så folk ikke skulle helt ind på sg og finde den.

Står da ingen steder at det er salgsannonce eller lign. og har ikke oprettet en "scooter tilsalg" annonce :S

Altså albumet er jo til man kan uploade billeder af projekter og andet der ikke lige har noget med biler at gøre. Og en scooter er da tætter på en bil end en bamse fx. smiley

Den er dog ikke slettet, og ser jeg også helst den ikke gør. Ikke fedt at have en bruger man ikke kan "bruge".

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øhh ?
Kommentér på:
øhh ?

Annonce