{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo S80, god eller dårlig?
  • #1   1. aug 2008 Min far har én '01 T6. Den har fået skiftet turboer 2 gange, ellers har der ikke været nogen problemer med den. Hvad der var galt med turboerne ved jeg ikke. Så man skal bare have en god garanti når man køber den smiley
    Det er en stor lækker Volvo med en helvedes masse udstyr, kører godt og efter volvos sædvanlige procedure sikker som bare f.....

• #2   1. aug 2008 Syndes den generalt er meget fornuftig. Men tag ud op prøv nogle foskellige, syndes der er lidt forskel på hvor godt de kører når de når 250t km. Men dsyndes det hænger sammen med standen.

Personligt vil jeg nok holde mig fra t6éren. gearkasserne på disse kan være slidte. Der bliver også brugt flere lidt mere specielle dele i forhold til en af de andre modeller. bla koster en trækaksel ca 6k stk. og de har det med at gå på t6éren.

Men gennerelt er det en fin bil, der somregl har meget udstyr.

• #3   1. aug 2008 Jeg har selv været ud og kigge på en, godt nok en 2.4 Aut., den kørte hammer godt.

Jeg har snakket med en volvo mand, at nogen af de tidligere havde nogle gearkasse problemer på auto kassen.

Mend det kunne mærkes når man kørte, altså om den hakker eller ej.

Og så er ruston jo småt begyndt at vise sig, så kig ved indstignings listerne, ved bagsmækken og i motorrummet. Også evt. på diverse skarper hjørner...

Men ellers synes jeg at det er en fed flyder, og det er en flyder, der er intet sportsedan over sådan en, hehe...

Kommentér på:
Volvo S80, god eller dårlig?

Annonce