{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  POR15 til rustarbejde?
  • #1   1. aug 2008 der er nået der heder rustværnd. det kan du også stoppe rust med

• #2   1. aug 2008 Jeg har ikke erfaringer med det, men alm. hammerite / hammerlak siges at være lige så godt. Husk også, at POR15 er sygt dyrt i forhold til hammerite, hvis du skal have dækket et større rustområde.

Hvis du kun skal forsegle og standse et mindre rustangreb, så kan en omgang fosforisk rustfjerner og en stålbørste efterfulgt af noget zinkspray & lak gøre underværker smiley

• #3   2. aug 2008 Jeg har kun gode erfaringer med POR-15, emnet skal bare være sprittet af inden du smider det på, ellers vil det skalle af med tiden (men hvilken maling vil ikke det)..

• #4   2. aug 2008 Diosqus S:

okay - man ka købe et komplet kit fra deres hjemmeside - noget marine clean ( kraftig affedter ), og noget "metal ready" som vist gør et eller andet smart smiley

Har overvejet at nappe det til mine skærmkanter - jeg har prøvet flere thansen produkter, hvor du maler ovenpå rust - det har aldrig virket ordentligt.

Kommentér på:
POR15 til rustarbejde?

Annonce