{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

Totalt ulovligt {{forumTopicSubject}}

Jeg var på shell tanken igår aftes ved 12 tiden, for at vaske bilen inde i kbh tæt på palads bio...

Så kommer der en Mercedes Cls med fuld taxi udstyr på, altså dvs med klistermærker hvor den er med kbh's tax,i og taxi skilt på ved panorama taget ... og bag i står der Cls 63 Cdi hahah

Hvad sker der min far han er selv taxi vognmand og jeg har spurgt ham om hvorvidt en cls kan blive til en taxi det kan den ikke sagde han for det er en coupe jo....

sker der mand han kiggede på mig og smilte så fyrede han den af kørte ned mod højre til østerbro 2 min kommer han tilbage og laver en mod tanken og lige ved netto laver han en uvending tilbage mod østerbro igen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Totalt ulovligt
  • #1   4. aug 2008 bær lige over med grammatikken smiley

• #3   4. aug 2008 haha altså hva er det du vil sige ?

• #4   4. aug 2008 Thor med fælge , hvad snakker du om prøv at læse det igennem igen

jack b du ved da ikke hvad du snakker om så

• #5   4. aug 2008 hahah at jeg så dårlig til at forklare det, shit

jeg prøver ikke at sige noget jeg ville bare dele denne oplevelse med jer derude, det er da lidt mærkeligt ikke ?

• #6   4. aug 2008 call 911

• #8   4. aug 2008 jack b jeg ved ikke hvad det du prøver at vise der men det er slet ikke den bil jeg snakker om okay

og for det andet kan jeg se du bor ude i midtjylland jeg snakker om kbh så bare hold dig til landet ...

• #9   4. aug 2008 Jeff K

Hvis det ikke er den bil på billedet du snakker om så er det IKKE en CLS, de findes ikke med 2 døre...

• #10   4. aug 2008 prøv at hør her knægt du bliver fornærmet over at jeg siger at du ikke ved hvad du snakker om tag dog en kiks hvis du ikke kan lide den måde jeg skriver til dig på så kan du smutte hen på scootergalleri.dk og skrive med dine venner der

En mercedes cls er verdens første 4 dørs coupe , noget som du åbenbart ikke vidste - så lad vær med at udtale dig om noget du åbenbart ikke ved en dyt om... Dvs at det er ulovligt

• #11   4. aug 2008 Yde det jeg mente med det ikke er den på billedet dvs den jeg så var Sølv og med taxi klister mærker og taxi udstyr...

• #12   5. aug 2008 Stay

Igen er der en der snakker uden at have læst texten

tror du selv han kunne have set den samme taxi når jeg ser den i kbh og han bor ude i landet i jylland...

• #13   5. aug 2008 Jack B: "Så da en CLS 63 AMG igår, der havde 4 døre, den kunne da godt fungere som taxa."

Umiddelbart syntes jeg ikke han skriver noget om at han så den taxa du så.

Jeff K, fald ned fra din piedestal, eller hop selv ind tilbage på SG.

• #14   5. aug 2008 Det er skægt du nævner det.... Jeg har selv snakket med min vognmand da min bil står til udskiftning... Og snakken faldt på en CLS... Den måtte jeg gerne få hvis jeg ville have det men så blev det den skrabede udgave....

• #15   5. aug 2008 Martin det vist dig som kan hoppe ud af mit indlæg smiley

• #16   5. aug 2008 så kan den nye 4d. passat coupe heller ikke være en taxa eller hva ?

det her indlæg er sku for langt ude..

• #17   5. aug 2008 Aha! Så altså folk må kun skrive i dine indlæg hvis de er enige med dig.

Det er vel fair nok.

/leave post

• #18   5. aug 2008 Kim L hvad mener du med den skrabede udgave ?

Jack B okay , men forstår du hvad det er jeg prøver at sige nu eller ? og jeg prøver ikke at overfalde nogen som deltager i dette indlæg jeg respektere alle !

Stay det kan de nok i teorien

B4ndit clsér kan ihvertfald ikke

• #19   5. aug 2008 Jeff: hvad er det lige der gør, at en CLS ikke kan fungere som taxa?
    og svar ikke med at det er en coupe.

• #20   5. aug 2008 Jeg er næsten 100 % sikker på at en CLS indregistreres som taxi, i og med at den er 4-dørs. Jeff, jeg tror det din far siger, om at coupéer ikke kan bruges. som taxier nok skal passe, for coupéer i traditionel forstand, da coupéer traditionelt set har været 2-dørs...dog er jeg næsten sikker på, at en 4-dørs bil kan bruges som taxi, uanset hvad karosseri-type det er (sedan, st.car eller coupé).

• #21   5. aug 2008 Mark > tror også det er det de misforstår... og tænker 2 dørs coupe..

• #22   5. aug 2008 en CLS er jo ikke en ægte coupe i og med den er 4-dørs ....

meningen med CLS var jo netop at lave en 4-dørs der LIGNEDE en coupe ...

og ja forklar lige hvorfor den ikke skulle kunne blive taxa??

• #23   5. aug 2008 Jeff K.... Mindste motor og INTET ekstraudstyr....

• #24   5. aug 2008 Ja nu kender vi altså en fra Roskilde Taxi og der har vognmanden altså også lige fået en CLS63 AMG, så det kam man altså godt.

Bilen du omtaler har jeg også set i københavn flere gange
    Sølvgrå, med de grønne taxa klistremærker på og 18" AMG fælge

• #25   5. aug 2008 men en anden ting er så ikke lidt uøkonomisk at køre benzin i en taxa?

• #26   5. aug 2008 Mark J: der er altså nogle plads krav til danske taxaer der skal overholdes.
    En Citroen C1 med 4 døre kan f.eks ikke blive taxa

• #27   5. aug 2008 Nu er der jo flere Vognmænd der allerede har solgt de biler der kører som taxa inden de overhoved har fået monteret udstyr.

og kender da flere der nærmest bestiller bestemte biler, og venter på afgiften er kørt af

• #28   5. aug 2008 M!ngo

Det med pladskravet er jo så også forståeligt nok, men i det givne eksempel tror jeg dog ikke plads er et problem, en CLS er jo ikke ligefrem en lille bil...

Og Thomas H

Nu findes CLS'en jo også i en 320 CDI udgave...

• #29   5. aug 2008 Mark J : ja det ved jeg men her er der kun blevet nævnt CLS 63 amg ..

• #30   5. aug 2008 allan L hvor står der henne i den pdf fil at lige præcis Mercedes Cls kan være en taxi

I cls er der i alt 4 sikkerhedsseler, og der må sidde 5 personer plus chauffør i en taxi sedan/sationcarmodel.... så den er ikke praktisk nok til at fungere som en taxi !
    Ja den har 4 dørs flair men den er en coupe længere er den ikke

• #31   5. aug 2008 Mener nu også jeg har hørt at en cls ikke kan blive taxi.. Om det passer ved jeg ikke..

• #32   5. aug 2008 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=57280 tjek bilen interiør på bagsædet, hvor skal 4 personen sidde henne

Ohhh Allan L tør dog øjnene du er en voksen mand den der tone kan du godt tage et andet sted hen det gider jeg ikke at høre på du hej hej

• #34   5. aug 2008 Allan du skal ikke komme og sige det er mig som kommer med den tone det er dig som kommer og siger at jeg er skide pålidelig , ved du hvad det er da klart når folk ikke kommer med andet en deres vrøvle snak de skal komme med facts... ja og det var en meget flot pdf- fil du havde der men der var intet i den som var brugbart så det er en OMMER...

ja og tillykke til mig med udstemmen, right back at cha

• #35   5. aug 2008 TAK CHRISTIAN M

DET VAR FANDME PÅ TIDE

• #36   5. aug 2008 Att: J Y D E N

haha.. godt klaret ;O)

• #37   5. aug 2008 Jack B og Allan L begge 2 sat på plads så kan det være nok for idag smiley

• #38   5. aug 2008 Jeff K

Du er dog ualmindelig irriterende at høre på?
    - Alle der modsiger dig, bliver bare "svinet" til?!

Kan du ikek tåle modstand, så drop indlæg på bilgalleri.dk !

• #39   5. aug 2008 Jeff jeg tror du mener 5 personer inklusiv chauffør, og ikke plus chauffør. Lige for at få det på plads.

• #40   29. sep 2008 Jesus Christ kællinger haha!!
    Ej!!

Men bare for at afslutte samtalen..

1. det er en CLS 320!! han har fået udskiftet udgangsrørende så det ligner en AMG og det er kun fælge og klistermærker som er ændret!!

2. ligesom COMAND på en E klasse og en CLS passer sammen så passer bagsæderne også!! Som udgangspunkt kan CLS´s ikke indregistreres som en Taxa fordi at der kun er fire sæder! men han har taget en e klasse bagsæde og udskiftet det! Wupti så kan det sku blive en Taxa!

3. den har fire døre og ifølge en eller anden lovgivning er det nu tilladt at indregistere stortset hvilken som helst bil som taxa uanset pladsvolumen!

4. Det skal så lige siges at ejeren af den CLS har lidt problemer..! det ser netop ud til at de bliver nød til at trække bilen tilbage netop fordi den i original tilstand er en 4 personers bil!

5. DU KAN INDREGISTRERE EN HVILKEN SOM HELST BIL OM DET SÅ ER AMG, BRABUS, KLEEMAN, M POWER, R36, RS/S4-6-8 HVIS BARE MAN HAR RÅD TIL AT BETALE BENZINEN Hahah! om ens motor så kan holde til 270.000 km kan man så diskutere!!

• #41   29. sep 2008 Det ER en taxi. Codan. CLS 320 CDI med 4-dobbelte afgangsrør... kender fyren, som var natmand på den...

• #42   30. sep 2008 Forresten Alex? var det ikke dig jeg kørte lidt imod på roskildevej.. kørte den nye mercedes s 320? ved ikke om du kan huske det

• M P
    M P Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 11 Følgere: 9 Svar: 13
    #43   5. apr 2009 der er regler om at der skal kunne sidde 4 passagerer, hvis den skal kunne fungere som en taxa, og i en normal CLS er der plads til 3 kun, dvs hvis du får ordnet badsædderne som ham manden har gjort så kan du godt få den som taxa.
    har selv snakket med ham, det er en 320 CDI
    med AMG optik

Kommentér på:
Totalt ulovligt

Annonce