{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk med Intech alarm. kig.
  • #1   7. aug 2008 prøv og kontakt www.net-import.dk
    gan har styr på de alarmer


  • #2   7. aug 2008 den er købt der, og han skrev igår, hvilke sider i manualen jeg skulle læse.
    bar mig der er skod til engelsk og ved ikk om det skal gøres over fjernb. eller hvad jeg skal?


  • #3   7. aug 2008 hvad er det præcis du spørger om? Er det det automatiske pis med at den selv slår til efter 30sek? For har læst manualen igennem flere gange. Og der hvor der står hvordan man gør har de glemt et eller andet. De henviser bare til menu 1. Mend er står ikke noget om hvordan man gør. Det er pisse irreterende man skal sætte alarmen på valetmode eller hvad de kalder det når man skal tanke.

  • #4   7. aug 2008 Kan du ikke prøve og kopiere hvad kenneth fra netimport skrev? Og så lige smide det herind. SÅ kigger jeg på det med det samme. For de sider jeg læser i manualen kan jeg simpelthen ikke få til at give mening. Og jeg er ellers rimelig god til engelsk


  • #5   7. aug 2008 Da han deaktiverede den funktion på min alarm. brugte han fjernbetjeningen, tændingslås og den lille sorte indstillings knap som ligger gemt sammen med styreboksen

    men hvad han trykkede på aner jeg ikke! hehe...


  • #6   7. aug 2008 go joe --> for det første så JA! det er mega irriterende. men det kan deaktiveres. det gjorde han med min alarm (altså kenneth)

    og nej du skal ikke tænke så meget over det der engelsk

    jeg fatter heller ikke en skid af den manual selvom jeg er god nok til engelsk. manualen er fyldt med stavefejl og trykfejl. så det er ret svært at forstå meget af det


  • #7   7. aug 2008 ja vil gerne slippe for at den låser efter 30 sek, pisse træls!
    han skrev bar jeg skulle læse side 23, der hvor der henvises til menu 1.
    fatter det heller ikke.

    det var bar hvis nogle af jer havde deaktiveret det selv.


  • #8   7. aug 2008 Ok. Så må jeg lige have skrevet til ham. For det er da til at blive sindsyg af.
    Andre der har haft et problem med at blinklyset i den ene side har sit eget liv og blinker som det passer det engang imellem når man holder stille? Mit xenon slukker også når den gør det.


  • #9   7. aug 2008 kasper --> når først du har fundet knappen, så sig til. så kan jeg nok finde min manual og omskrive den lidt.

    det tog ham 10 sek. på min. så det kan ikke være så svært


  • #10   7. aug 2008 Jamen hvad er menu 1? Det står jo ingen steder.

  • #11   7. aug 2008 jo der er forskellige menuer man kan gå ind i. og hver menu kan aktivere/deaktivere forskellige funktioner på alarmen. f.eks rearming eller turbo timeren

  • #12   7. aug 2008 pt er han offline, men har bar bedt ham beskrive hvordan det skal gøres, da jeg ikke forstår det tricks i manualen. så må jeg jo bar prøve i morgen.

  • #13   7. aug 2008 og ang blink, så var der lidt problemer med at det kun lyste i den ene side, men er lavet, så den virker fint.
    kun det lille minus med rearming.


  • #14   7. aug 2008 Hehe. Det er vist mig der ikke er for klog smiley Havde kun kigget i selve manualen. Ikke installations manualen. Der står jo alt muligt om menuerne. Må kigge på det imorgen. Laver et indlæg hvis jeg finder ud af præcis hvordan man gør.

  • #15   7. aug 2008 ja gør det ellers må du gerne skrive en pb til mig.

  • #16   7. aug 2008 På side 21 i installations manualen står.

    1. Åben døren
    2. Sæt tænding på. Tag tændingen fra. Sæt tændingen på igen.
    3. Tryk og hold valet knappen inde. LED(Dioeden) vil tænde.Efter 3 sek slukker den igen.Slip valet knappen, så vil hornet bibbe engang for at indikere at du er i menu 1.
    rearming: tryk en gang på lås knappen på din fj. betjening.
    On led blinker engang.
    Off led blinker to gange.

    Så hvis man trykker på låls på fj. bet og den blinker 2 gange burde det være deaktiveret.


  • #17   7. aug 2008 Og døren må føst lukkes når du er færdig. Den går ud af menuen når døren lukkes nemlig.

  • #18   8. aug 2008 så fik vi det afklaret. takker.

Kommentér på:
folk med Intech alarm. kig.

Annonce