{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

tab af værdi (rx7) {{forumTopicSubject}}

hej jeg ville høre jer alle om i vil mene min rx7 ville falde i værdi hvis jeg får bygget nogle brede skærm og laver noget hjemmelavet glasfiber frontskørt og får den malet, i forhold til jeg bare holder den standard og maler den om i den standarde rød?

for jeg har en fed idé til et retro 'look' til den. og jeg vil se hvor fed den kan blive for få penge. men da jeg aligevel vil sælge den når den er færdig så ved jeg ikke hvilken vej jeg skal vælge. kom evt med nogle idér.

jeg har 3 look jeg vil vælge.

Retro race: okay udbygget skærme, fjernet alle lister og spoile, fjerne bagsæder og smide et ligge bur ind, lave en lille frontkofanger og nogle bredde 15" i chrome og guld og så skal bilen være sølv metal

Stylet: lidt udbygget skærme, sænket rødmetal, 17" bbs look fælge i chrome(ingen kant bare mange eger) rød syet racer stue med hulumhej lys, tonet ruder, fjernet klap lygter(integreret lygter), en bette spoile og nogle sideskærter, frontskært og bagskørt.

orginal: holde bilen i orginal rød hvor alt bliver pudset op som nyt og rep de orginale mazda race fælge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tab af værdi (rx7)
  • #1   10. aug 2008 Hold den helt original - der er ikke så mange tilbage af den første model. Næsten alle af de første er blevet faceliftet til modelllen fra 1983-86.

Så hold den clean og original - så stiger prisen på den . . .

Ps: det er ikke det originale rat du har i nu !

• #2   10. aug 2008 Hvis det havde været den nyere Rx7 ville jeg sige stylet. Men når det er den model vil jeg dog sige retro. Det ville nok passe bedst til den.

• #3   10. aug 2008 Ja ellers kan du holde den helt original.

• #4   10. aug 2008 tak begge 2. ja jeg syntes et sted også det ville være synd at style den. men har fundet nogle billeder på nettet hvor den ser ret fræk ud med 17" og tonet ruder. men det kunne være man skulle gøre så den kan blive standard ved salg og den så stadig er flot, for har alle kontakterne i orden til at komme igang, nu skal jeg bare have valgt hvad jeg vil.

ja bagkofanger er heller ikke standard. så må lige høre wankler kim om det er noget han har smiley

• #5   10. aug 2008 Jeg har haft både den første RX-7 model(79-82) samt den faceliftet model(83-85). Desuden har jeg haft en RX-2 sedan . . .

Savner sgu min Wankel !

• #6   10. aug 2008 Men kom nogle 17 tommer på, en 13b motor og en racing beat udstødning på - så er det en feeeeed bil.

• #8   10. aug 2008 NU er jeg lige kommrt hjem fra en tur i japan og der kører en del rundt at din model og de var helt orginale, dog med 20 b rotrory istedet. fuuuuuuuck siger jeg bare. verdens klasse lyd de har, godt nok ikke din årgang men en 20b kværn--- jo tak

http://www.youtube.com/watch?v=zWvr95x_OIM

Kommentér på:
tab af værdi (rx7)

Annonce