tab af værdi (rx7) {{forumTopicSubject}}
hej jeg ville høre jer alle om i vil mene min rx7 ville falde i værdi hvis jeg får bygget nogle brede skærm og laver noget hjemmelavet glasfiber frontskørt og får den malet, i forhold til jeg bare holder den standard og maler den om i den standarde rød?
for jeg har en fed idé til et retro 'look' til den. og jeg vil se hvor fed den kan blive for få penge. men da jeg aligevel vil sælge den når den er færdig så ved jeg ikke hvilken vej jeg skal vælge. kom evt med nogle idér.
jeg har 3 look jeg vil vælge.
Retro race: okay udbygget skærme, fjernet alle lister og spoile, fjerne bagsæder og smide et ligge bur ind, lave en lille frontkofanger og nogle bredde 15" i chrome og guld og så skal bilen være sølv metal
Stylet: lidt udbygget skærme, sænket rødmetal, 17" bbs look fælge i chrome(ingen kant bare mange eger) rød syet racer stue med hulumhej lys, tonet ruder, fjernet klap lygter(integreret lygter), en bette spoile og nogle sideskærter, frontskært og bagskørt.
orginal: holde bilen i orginal rød hvor alt bliver pudset op som nyt og rep de orginale mazda race fælge.
feb 2004
Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 203
Så hold den clean og original - så stiger prisen på den . . .
Ps: det er ikke det originale rat du har i nu !
apr 2004
Følger: 29 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 81 Svar: 5.054
apr 2004
Følger: 29 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 81 Svar: 5.054
apr 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Biler: 18 Emner: 64 Svar: 143
ja bagkofanger er heller ikke standard. så må lige høre wankler kim om det er noget han har
feb 2004
Savner sgu min Wankel !
feb 2004
feb 2004
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 116
http://www.youtube.com/watch?v=zWvr95x_OIM
tab af værdi (rx7)