{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luftfiler til Audi 100
  • #1   11. aug 2008 eller KN filter

• #2   11. aug 2008 jeps.. den skal helst være der med mindre du vil have snavs i motoren... det er derfor den følger med fra fabrikken...

Sorry - ku ikke dy mig..

Men - VW og audi-motore er stort set ens og det jeg har forsøgt på VW motore gennem tiderne er det mest larm de giver.. skal du have power skal du også have noget spast udstødning på den mv.

Så er det kun lyd du vil have så på med et K&N filter

• #3   11. aug 2008 hehe smiley det er skam helt iorden.

Det var nu mere lyden jeg tænker på.

Det er jo en 5 cylinder motor med mekanisk indspøjtning.

Men indsugning er sådan aflang.

• #4   11. aug 2008 intet problem K&N kittet har adaptore der passer 110% til lige netop din motor. I modsætning til Thansens universale filtre ved du det passer 110%

• #5   11. aug 2008 hvor henne får jeg sådan noget henne?

• #6   11. aug 2008 Har et KN filter i min GT... 2.2 5 cyl med 136 hk... Det giver en lille smule mere larm, ikke en skid effekt.

En anden gang ville jeg spare pengene og købe originalt.

Det eneste filter du iøvrigt kan få er indsatser til den orig. luftfilter kasse, da indsprøjtningen er bygget sammen med denne, så glem alt om åbne filter mm.

• #7   12. aug 2008 Okay.

Så det vil sige at det ikke rigtigt kan betale sig at gøre noget ved?

• #8   12. aug 2008 det er jo smag og behag...

Lyden fra den 5 benene er jo rigtig fed, så lidt mere af den er ingen skade i min øjne..

Men man skal ikke hoppe på den vogn med mere effekt og lavere brændstofforbrug.. Der var intet målbart på min.

Og så forekommer det mig alligevel at være mange penge at give 5-600 for et KN filter hvis det er minimalt mere støj det giver.

Min GT havde en flap der regulerer mellem indtag af varm luft fra udstødningsmanifold og kold luft fra skærmkassen alt efter hvor varm motoren er (koldstart) da jeg aldrig bruger bilen om vinteren fjernede jeg det arrangement og fik dobbelt så stor indsugning til filterkassen som originalt... Det gav mere lyd end KN.

Så næste gang jeg skal have filter til den bil bliver det et orig. Audi i stedet.

Kommentér på:
Luftfiler til Audi 100

Annonce