{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.700 visninger | Oprettet:

Skift af bære- og styrekugler, tid...? {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der ikke en mekanikker som kan fortælle mig ca. hvor lang tid det tager at skifte bære- og styrekugler på en mazdmazda 323 3d fra 1995. Jeg har lidt problemer med den værksted hvor vi købte den, den skulle være nysynet men der var kun 6 mdr til syn så han ville syne den på deres regning. Men den blev kasseret ved syn fordi der var noget rust og den skulle have skiftet de der kugler... skift af kuglerne vil jeg nok gerne betale, men det rust var der jo også da vi købte så der vil jeg ikke betale for! Regningen lyder på ca. 5.000. 4,5 arbejdstimer + materialer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af bære- og styrekugler, tid...?
  • #1   13. aug 2008 Nu kan det jo godt sidde pænt fast på sådan en, så et par timer for skift af de kugler vil ikke være urealistisk. Og så skal bilen spores bagefter.

• #2   13. aug 2008 hvorfor skal du betale det når du er blevet lovet en bil der er nysynet så de må bare igang men er tydeligt og se at de ikke har villet koste noget på sådan en bil nu hvor ja den er kasseret på styre og bære kugler det kan da mærkes hvis det er gået og de er ikke smuttet på samme tid det er sjællendt det sker

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 59
    #3   13. aug 2008 Altså bare skiftningen af de 2 kugler tar vel 20-30 min alt efter hvor godt de sidder fast.. men så skal de spores osv.. bagefter som Jesper ! skriver !!

Men jeg forstår ikke at du skal betale (Selvom du måske selv har valgt) for de kugler når du er blevet lovet sådan noget..

• #4   13. aug 2008 du skal ikke betale en krone hvis de har lovet den nysynet uanset fejl og mangler er det deres problem.

• #5   13. aug 2008 På sådan en er en bærekugle super nem at skifte.

• #6   15. aug 2008 jeg tænkte bare at det jo er slid dele.... men synes også det er skide irriterende at jeg skal betale!

Kommentér på:
Skift af bære- og styrekugler, tid...?

Annonce