{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den Nye Opel Insignia st.car
  • #1   14. aug 2008 Det opel!, det må være svar nok, ville ik turde røre det smiley

  • #2   14. aug 2008 Oki ligvogn.. men jeg tror nu os at der kommer til at kører mindst 1mill af dem..

    Der er kun ën st.car der fed fra standard... Audi kan finde ud at bygge Fam biler, KUN AUDI


  • #3   14. aug 2008 Ja, for en M5 stc, AMG stc eller en Misu EVo stc. car er lorte biler................

  • #4   15. aug 2008 Man skal jo også lige huske at man ikke lige bør sammenligne Audi og Opel. Audi A4 er på størrelse med opel astra og jeg gætter på at Opel Insignia ligger meget tæt op ad Audi A6.

    Så er der jo også lige prisforskellen.... en rimelig vigtig detalje for langt de fleste mennesker....

    Ingen tvivl om at Audi laver fede st.cars, men jeg synes nu at Opel har gjort det ganske pænt med insignia...

    Ricco N: Bare rolig, Opel er en af de bedre biler efterhånden. Men prøv den, så skulle det ikke undre mig at du bliver fristet...


  • #5   15. aug 2008 Hej

    Opel er mindst på niveau med VW...

    VW lever højt på navnet, de er ikke bedre bygget end andre mellemklassebiler. De er bare MEGET dyrere!

    Audi er nok en smule mere raffineret end Opel og VW. Men man skal stadig huske på, at mange af de dele, der er i en VW, Skoda og Seat også ligger i en Audi. Det er bare designet, der er anderledes.

    Igen er det navnet og designet man betaler for, når man køber en Audi. Den holder ikke længere end Opel, Skoda, Seat eller VW.


  • #6   16. aug 2008 Mike:
    Jeg skal da lige love for at jeg er enig med dig.

    Det er bare ikke alle der er klar over det. Selvfølgelig er der nogle ting at VW er gode til.... meeeen ikke alt....
    Personligt synes jeg at Insignia st.car er betydeligt pænere designet end f.eks Passat. Passat er en flot og stilfuld vogn, men ikke på niveau med Insignia. Også kabinen i insignia er kommet i et helt andet niveau, der gør den endnu mere interessant. Hvor jeg synes at en Passat er lidt trist at se på. Det trænger til en opfrisker i Passat.

    MHT Audi. ja det er noget af de mest lækre øser der kører rundt. Og de står da også meget højt på min ønskeliste. Men de ligger så også langt uden for rækkevidde for de fleste mennesker pga prisen.



Kommentér på:
Den Nye Opel Insignia st.car

Annonce