Folk herinde ;) {{forumTopicSubject}}
Efterhånden som man sidder og kigger på de forskellige salgsannoncer bliver man sq hurtigt træt af det... 1.Hvorfor er det folk ikk bare blander sig udenom hva folk vil have for deres vare... pisse irreterende og sidde og læse en salgs annonce og 30 af de svar der er er sq nogen der mener det er for dyrt sat.. BLAND JER DA UDENOM HVIS I IKK SYNES OM PRISEN... 2. hvis folk ønsker en vare skambyder de varen ( eks. radio HbO. 1500 kr.. Folk ser dette og staks selvom mange af tingene derinde i markedet faktisk er billigt ser man en eller anden idiot skriver 200 kr afhentet nu.. For fanden din idiot har du ingen penge så hold dig til de annoncer du har råd til... 3. Hvorfor byder folk 500 kr for en vare og netop siger de afhenter lige idag men så skal det også være til de 500... varen er sat til 700 kr på bg.dk... Og alligevel ser man 5 dage senere at 10 forskellige folk har skrevet noget lignende det..Og alligvel har sælger stadig varen...
Lorte forum pga dem der ikk har penge... I skulle køre på forbrændingen og lede efter noget gratis der...
Præv og gå ind i bilstereo så kan i prøve og se annoncernde derinde...
Alle priser og ekspempler er fiktive
jan juul
dec 2002
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 613
Er også træt af folk der siger ''byd'' når man spørger om prisen, og man så byder, og får at vide at det skal være realistisk.. så kan man jo bare skrive en mindstepris, men folk håber vel af og til at der er nogen der vil give guld for deres lort:-)
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.037
1. Hvorfor fanden sætter folk deres ting så højt, når de udmærket ved at de ikke får det solgt til den pris?
2. Hvorfor skriver nogle sælgere ikke nogen pris men byd? Er det fordi at man måske kan få folk til at betale overpris fordi de ikke ved hvad varen egentlig er værd?
3. Jeg synes at et lavt bud er iorden.. man skal sgu starte et sted, men dit ekstreme eksempel kan jeg godt se er latterligt.
4. Hvorfor opretter du overhovedet dette pive-indlæg, når du udmærket godt ved, at det ikke rykker en pind?
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.338
også sætter de ingen pris på det er sku da latterligt også skaber de sig når folk byder ..
tja selv om det står hbo kan man jo altid byde. man kan skam sagtens få det billigre . Tja dem der ´byder under prisen er jo også jyder hehe
det med man skriver afhentet nu er tit og ofte fordi de fleste bare vil af med det og der er en del at spare hvis man er snu .
apr 2003
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 7 Emner: 42 Svar: 1.825
Hvis prisen er for høj bliver den bare ikke solgt, derfor er der ingen grund til at de første 10 kommentar er fra folk der nogle gange næsten sviner sælger til ;O)
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.338
apr 2003
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 28
Lige præcis det er det jeg mener... Lad da annoncen være hvis i alligevel ikk er int i det.. det er jo ikk jer der skal sælge den... Og hvis man synes den er høj prisen `so what ` find den et sted hvor det kan gøres billigere... FOLK VIL BARE HAVE DET HELE FORÆRET DET ER DER PROBLEMET ER...IKK EN KÆFT ANDET...
apr 2003
UANSET OM FOLK SKRIVER PRIS ELLER EJ ER DET SQ LOGIK FOR ENHVER NORMALT MENNESKE AT RESPEKTERE DET... KIG IND I FORUM.. JEG KAN NOK FINDE 100 SIDER HVIS IKK MERE HVOR DER STÅR FAST PRIS 1000 KR.. OG ALLIGEVEL SKRIVER FOLK STADIG " 200 KR AFHENTET NU...
HVIS MAN VED AT TINGENE ER FOR DYRE HERINDE KIGGER MAN JO NOK OGSÅ ANDRE STEDER... ERGO MÅ MAN JO VIDE LIDT OM DEN VARE MAN KIGGER PÅ... DERFOR NÅR DER STÅR BYD SÅ TÆNK OVER HVA DU ELLERS HAR SET VAREN TIL...
JEG KOM TILFÆLDIGT IND PÅ EN ANNONCE IDAG MED ET BLAUPUNKT ANLÆG.. SÆLGER FORLANGTE 2500 KR OG SELVFØLGELIG VAR DER ER IDIOT DER BLANDENDE SIG I DET... "det for dyrt man kan finde det meget billigere andre stedet" OG!!!! SÅ KØB DET DOG ET ANDET STED DIN SPADE.. TRODS DET BØD FJOLSET ALLIGEVEL 1000 KR AFHENTET HER OG NU
KAN I FØLGE MIG HVA JEG MENER
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 187 Svar: 2.613
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.652
apr 2003
apr 2003
º Gruppe løs Scapegoat º
tror i er den type der faktisk gør alt det jeg mener er pisse irreterende ellers ville i jo se problemet på samme måde som vi andre...
træls et så godt marked skal spoleres på den måde synes jeg bare
apr 2003
http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=567411
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 50 Svar: 1.052
Folk herinde ;)