{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Dagens.... eh..tysker... fjols {{forumTopicSubject}}

Jeg kommer kørende sydpå på koldingmotorvejen ..og der er ok med mennesker.. Der er lige blæst en toyota crap forbi med 160 og brede tyskerfælge.. flot tænker jeg.. det må være dagens joke.. Kan ikke huske hvorfor de har givet aber lov til at få kørekort.. anywho tænker jeg.. smider min iphone til med noget metallica.. Det hjælper da lidt på humøret..

Da dagens tysker kommer kørende.. jeg check det i bakspejlet og ser ham slingre ind og ud imellem bilerne bag mig.. da han så opnår nye idiotiske højder når han beslutter sig for at køre i nødporet..

Fanme nej tænker jeg og finder telefonen frem.. Dog var jeg RIGTIG tæt på at køre ud og blokere ham.. men tænker.. ahhh.. staklen kan have børn i bilen.. Han blæser forbi mig med 4 cykler spændt fast bagpå OG en af de der cykler med kæmpe forhjul og lille baghjul..

Fuck tænker jeg og ringer til policen.. Han skal fanme ik ha lov til at slippe.. Jeg bliver stilt om til den rigtig afdeling hvor jeg fortæller dem om ham her psykopaten som leger lotto med andres liv på motorvejen.. stemmen i telefonen fortæller mig at han ikke kan gøre noget da de ikke har nogen biler ude..

Lad os håbe at det går godt siger stemmen i telefonen..

Næh... JEg håber han rammer et vejtræ..fuckin møgsvin kom jeg til at sige..

Sorry.. skulle lige ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens.... eh..tysker... fjols
Kommentér på:
Dagens.... eh..tysker... fjols

Annonce