{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

ER det for dyrt? {{forumTopicSubject}}

Hej har lige sendt min citroen zx til mekanikeren.

Han ville så undersøge den og ringe tilbage om hva det ville koste(uden regning).

Nå han ringer så og siger at der er 2 tårnlejer der skal skiftets + den ene stabilisator arm.
Og så skulle han skifte en benz slange hvor han nok skulle ha benzintanken af.

Han regner så med det kommer til at ta 5 timer.
Og tårnlejerne sagde han kostede 175 stykker ca.

Men så siger han så at hans samled bud bliver 3500-4000?¨

Er det fair eller `? Det er jo uden regning. Ved dog ikke hva en stabilator arm koster men er den så dyr?
For så er der jo ikke for så meget i matrialer?

Har ingen anelse om hva sådan noget koster syntes dog det lyder lidt dyrt er der nogle der kan hjælpe smiley

Bliver jeg taget i røven hehe ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ER det for dyrt?
  • #1   19. aug 2008 Ja det er lidt dyrt når det er uden regning..

• #2   19. aug 2008 Kris H : Hva er problemet i det??, udover det er "ulovligt", men det er der fandme så meget der er.:!! Om man skriver man kører race herinde, eller skriver man får lavet sort arb er squ da det samme...!!! Og det gør stortset alle herinde..!!

• [ db ]
    [ db ] Tilmeldt:
    apr 2008

Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 112
    #3   19. aug 2008 Det kan sgu da gøres billigere MED regning..
    Og kødben (stabilisatorbolt) koster omkring 200kr..

• #4   19. aug 2008 Det er for dyrt.. kiggede lige inde ved thansen,( vil nok ikke købe det der) koster et helt sæt stabilisator arm, ik mere end 300kr.-

• #5   19. aug 2008 det løgn ikke ?

• #6   19. aug 2008 eksempel.

5 timer af 200kr = 1000kr
    2 tårnlejer af 175kr = 350 kr
    Total = 1350kr.

satme en god timehyre hvis han vil have 4000 for det.

• [ db ]
    [ db ] Tilmeldt:
    apr 2008

Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 112
    #7   19. aug 2008 Tue - Du glemte sgu en (benzin) slange som ikke koster mere en 100kr smiley

Jeg ville aldrig gi' ham 4-5.000kr for lidt arb. Og jeg tror fandme ikke det ta'r 5 timer at skifte de 2-3 ting.

Jeg skulle pille alle 4 hjul af, ordne/stramme bakker og håndbramse + skifte begge kødben (stabilisatorbolte) og det tog 45min.
    Gav kun 400kr MED regning.. Delene havde selv med smiley

• #8   19. aug 2008 nej nej det lyder sku lidt dyrt vil nok sige 2-3000 ville jeg tage afhængit af hvor godt ud kender ham

• #9   19. aug 2008 Hmmm Kan det ikke er ligemeget om det er en autoriseret mekaniker der laver lortet sort, eller en amatør nabo der mener han har styr på det og kun skal have en kold pils som tak for hjælpen ?????

Af de to mulige ville jeg da klart vælge mekanikkeren....

• #10   19. aug 2008 regn med max 1000 kr i dele, og max 1500 i arbejdsløn for det der, tror bestemt den pris du har fået er med moms.... og prisen swåt havde været 2000-2500 max.

• #11   19. aug 2008 Kris H : Haha, jeg betaler top-skat så jeg har vist betalt min del til dette skøre samfund, kan da overhovedet ikk have ondt i røven over at folk får/eller laver sort arbejde..!!
    Men du Kris H får vel altid lavet arbejde med regning altid ikk..??! HAHA min bare...

• #12   19. aug 2008 Kris H: vil det sige at du altid har fået regning på alt? aldrig lavet noget sort eller noget?

• #13   19. aug 2008 Kris H syndes du ikke de tjæner mere en rigligt til have det her samfund til at køre det er lige som banzin der er en fortjænste på 50% de får hvis nok det de skal have til at holde de forskællige ting til at køre og i øvrigt selv om vi betaler for at gå til læge over skatten så vil de til og have betaling ved siden af det også

Kommentér på:
ER det for dyrt?

Annonce