{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

køb af peugeot {{forumTopicSubject}}

hay BG

Jeg har kigget på ny bil, og i denne omgang var det en Peugeot 206 S16 jeg har haft i kikkerten.

Har ikke set den for real, men den har fra 2002, Har gået 175.000km. og 1.6 motor.

lidt info fra den
"Udstyr: Benzin, Sortmetal, Registreret første gang: 11/2002, Sidste syn: 11/2006, Servicebog udfyldt: Ja, ABS-bremser, Sidste service ved 150000 km, 2 airbags, Alarm, Fjernbetjent centrallås, Varme i sæder, Startspærre, Sænket undervogn, Kørecomputer, Servo, Elruder, Splitbagsæde, Sportssæder, Radio med cd, Hjul monteret: Alu 17" Sommerhjul, Ekstra hjul: Alu 14" Vinterhjul, Elspejle med varme, Elsidespejle, Xenonlygter

Vil gerne sælge min 206 efter 3 års tro tjeneste. Der er ik så meget og sige. Bilen køre og starter perfekt. Er i rigtig flot stand. Økonomisk! Pava undervognsbehandlet! Komplet skørtesæt! Bilen kan leveres nysynet. Skal ses og prøves. KOM MED ET BUD!"

___

Håber i er behjælpelige med at svare på om 85.000kr er meget for den, eller hvad i ville vuirdere den til at jeg MAX må give for den?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af peugeot
  • #1   19. aug 2008 Det med skørtsæt syntes jeg trækker lidt ned i pris så 78.000 kr ville jeg nok byde på den pga det lidt høje km tal, samt skørtsættet..

  • #2   19. aug 2008 ja det for dyrt.. den har gået for langt.. du må da ku gå ind på bilbasen og finde noget billigere??

    Købte en 206er til damen dog kun den alm 1..6er men i sort og med fuld service og 17" fælge kørt 92.000 den gav jeg 58.000 for..


  • #3   19. aug 2008 lyder en kende for dyrt det der, km taget i betragtning, ville finde en med mindre km på bagen

Kommentér på:
køb af peugeot

Annonce