Tuning 200sx {{forumTopicSubject}}
Jeg invisterer i den nærmeste fremtid i en 200sx S13.
Jeg skal derfor smide noget sjov i motoren,
Mine planer er:
- 32Z Luftmængdemåler
- FMIC kit med komplet rørføring 600mm x 300mm x 76mm
- Komplet 3" udstødning fra turbo.
- 444cc dyser
- Stainless Steel T-304 Top Mount Exhaust Manifold med 38mm udtag til Wastegate.
- turbo god for 350hk
- Walbro Benzin pumpe 255lph
Håber på lidt over 300 hk.
Mit spørgsmål ligger så i:
Skal jeg købe stage 3 eller 4 Chip eller skal jeg få den org styreboks chippet på rullefelt så det hele spiller?
Hvad synes i?
Hva kan standart kobling holde til?
Hvad med plejestænger, stempler osv, hvad kan det holde til?
ved godt det self ikke kan kører i en evighed men bare lige til og får lidt penge til at gi det indre en tur også.
På forhånd tak.
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 459
hvorfor ike spare op og gør det helt i stedet for halvt ?
for hvis du for de 300hk+ vil du jo gerne bruge dem, og hvis notoreb brækker sig, koster det mere ind hvis du laver det ordenlig fra start. . .
nov 2003
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 176
men hvis jeg var dig, ville jeg få chippet den orginale boks om. ikke alt det færdigkøb, få den custom til dit setup.
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.817
fordi det jo ikk billigt, og vil gerne ha noget skub i bilen.
Rene:
Ja det ender jo nok med jeg blir nød til og skifte lejer, plejestænger og stempler..
Men tak for svaret
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.817
det hjalp rigtig meget..
Plejelejer er da det som er forbundet med plejestænger og stempler ikk eller er jeg helt forkert på den??
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.817
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.817
Tuning 200sx