3.928 visninger
|
Oprettet:
Lastbilkørekort i Sønderborg/Aabenraa {{forumTopicSubject}}
Mojn
Sidder der nogen herinde der har taget lastbilkørekort i Sønderborg eller Aabenraa området ?? Jeg har googlet og fundet 2 - Per's køreskole, og Alsgades Køreskole, men kan det passe der ikke er flere der tilbyder det her i området??
Og er der nogen der har taget de ovennævnte steder og kan fortælle gode som dårlige oplevelser derfra ??
Jeg takker mange gange på forhånd..
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 343
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 233
Hmm.. amu.dk kommer jeg frem til undervisningsministeriets hjemmeside.. Amu Syd er vidst kun i Ribe og Kolding, kan det ikke passe? Eller er jeg helt på herrens..?!
Line og Lars
Tusind tak.. Jeg prøver at ringe til ham.. Det er tilmed endda lige ved siden af hvor jeg arbejder, så det kunne næsten ikke være bedre hvis det passede
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 233
Amu Syd ell. Euc Syd Lundsbjerg i Aabenraa laver forvogns kørekort på 6 uger (8 morgen til 15.30 hverdagene). Hænger tager 4 uger og foregår i samme tidsrum. Det koster et mindre "gebyr" på 110 kr. pr. dag at deltage, dvs. ca. 3300 kr. for forvogn og 2200 kr. for hænger.
Private køreskoler starter v. 14.000 kr. for forvogn og 11.300 kr. for hænger. Tager så mellem 2 og 4 mdr. at gøre færdigt
Håber andre kan bruge det til noget
Lastbilkørekort i Sønderborg/Aabenraa