{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.928 visninger | Oprettet:

Lastbilkørekort i Sønderborg/Aabenraa {{forumTopicSubject}}

Mojn smiley

Sidder der nogen herinde der har taget lastbilkørekort i Sønderborg eller Aabenraa området ?? Jeg har googlet og fundet 2 - Per's køreskole, og Alsgades Køreskole, men kan det passe der ikke er flere der tilbyder det her i området??

Og er der nogen der har taget de ovennævnte steder og kan fortælle gode som dårlige oplevelser derfra ?? smiley

Jeg takker mange gange på forhånd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lastbilkørekort i Sønderborg/Aabenraa
  • #2   26. aug 2008 Prøv at se på amu.dk. Hvis du tager det som amu-kursus koster det kun 3000,- plus lægeattest og prøvegebyr

• #4   26. aug 2008 Anja og Brian

Hmm.. amu.dk kommer jeg frem til undervisningsministeriets hjemmeside.. Amu Syd er vidst kun i Ribe og Kolding, kan det ikke passe? Eller er jeg helt på herrens..?! smiley

Line og Lars

Tusind tak.. Jeg prøver at ringe til ham.. Det er tilmed endda lige ved siden af hvor jeg arbejder, så det kunne næsten ikke være bedre hvis det passede smiley

• #5   27. aug 2008 Så er der undersøgt lidt priser og steder og jeg er da blevet lidt klogere.. Vil lige kort skrive dem her, så andre måske også har lidt glæde af det smiley

Amu Syd ell. Euc Syd Lundsbjerg i Aabenraa laver forvogns kørekort på 6 uger (8 morgen til 15.30 hverdagene). Hænger tager 4 uger og foregår i samme tidsrum. Det koster et mindre "gebyr" på 110 kr. pr. dag at deltage, dvs. ca. 3300 kr. for forvogn og 2200 kr. for hænger.

Private køreskoler starter v. 14.000 kr. for forvogn og 11.300 kr. for hænger. Tager så mellem 2 og 4 mdr. at gøre færdigt smiley

Håber andre kan bruge det til noget smiley

Kommentér på:
Lastbilkørekort i Sønderborg/Aabenraa

Annonce