{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Fik stjålet ting imorges!Hvad Gjorde i {{forumTopicSubject}}

Ja som sagt fik stjålet nogle ting fra min bil i morges, blandtandet JVC radio med skærm og Garmin GPS lakeret sort... Hvis nogle har prøvet det, hvad gjorde I?

Hvis nogle kender noget til det nær Roskilde giver gerne 2ooo kr. i dusør eller 5ooo for at få lov til at køre idioten ned...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fik stjålet ting imorges!Hvad Gjorde i
  • #1   26. aug 2008 lyder satme godt nok træls! folk er bare nogle fede krejlerer!

sorry bout your loss...

• #2   26. aug 2008 jeg har prøvet det... fik politiet ud så hurtigt som muligt for at se om de kunne finde nogen spor der var brugbare... men det danske politi.. er lige til at lukke op og s.... i, med hensyn til tyveri.

kontakt forsikringsselskabet hvis du har noget forsikring der kan betale sig at anmelde det til.

jeg føler med dig, det er satme for nedern når sådan nogle spassere ikke kan holde sig fra andres ting... dødsstraf til tyve, det er min mening...

har prøvet indbrud i bil 2gange og indbrud i hjemmet 1gang.

har du nogle billeder som du evt. kan poste her så folk kan holde øje med det så gør det...

• #3   26. aug 2008 Dion, problemet er at de ligner jo hinanden, det eneste kendetegn er min GPS Garmin som er lakeret sort af mig selv med løber bagpå...

og dødstræf til dem helt enige, de skulle tortureres til de døde!!!!

Og spasseren har jo ingengang taget ledningerne

• #4   26. aug 2008 Lasse W: Han har brækket låsen op med skruetrækker, min far blev dog vækket af min hund var lidt urolig, men der var intet og se ud af vinduet sagde han, der var han nok væk...

Og det er den eneste gang i hele bilens leve tid den ikke står foran huset og ude på gaden

• #5   26. aug 2008 skal nok kigge i udkanten af roskilde.. smiley og held og lykke

• #6   26. aug 2008 Mange tak Lille P. du får dusør hvis du hører noget....

Kommentér på:
Fik stjålet ting imorges!Hvad Gjorde i

Annonce