{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

undskyld at jeg kører det jeg må!! {{forumTopicSubject}}

Tja, tidligere idag da jeg var på vej på arbejde som man jo plejer, kommer jeg kørende på motorvejen, jeg kører med 130km/t som man må på den strækning og er i færd med at overhale en stribe lastbiler. Men pludselig ser jeg en grå volvo komme kørende med pænt høj hastighed bremser sent og ligger sig lige i røven af mig hvorefter han har nerverne til at blinke med lyset for at jeg skal flytte mig.. Ja tak lad mig lige kom forbi lastbilerne først.. og slap liiige af.. jeg kører det tilladte.. meen nej nej, da jeg så trækker ind, så får jeg sku fingeren og han ryster på hovedet.. jeg gør tegn til at han ikke er rigtig klog og ligger mig bag ham.. bare lige får at markere.. men han fatter ikke en dise og senere da han tager afkørslen han skal af ved får jeg lige fingeren.. tja han kan kunne tænke en ting.. gid han må plante den i et træ.. gamle fjols.. helt ærlig hvad sker der for sådan nogle tosser der tror de ejer vejen..
Men hvad, sådan nogle skal der vel også være plads til.. altså på hospitalerne smiley

Og til ren info, resten af dagen har været skide go smiley håber resten har haft en go dag uden skøre bil tosser der ikke kender færdsels reglerne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undskyld at jeg kører det jeg må!!
Kommentér på:
undskyld at jeg kører det jeg må!!

Annonce