{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsvaretsdag D. 08-09-08 i Fredericia
  • #1   29. aug 2008 For min skyld må de gerne lukke det danske militær, så kunne vi da spare en hel del af vores skattekroner.

• #2   29. aug 2008 Og for Henriks skyld håber jeg da at han en dag får øjnene op for at det er der for en grund. Nemlig hans og vores fremtid i et sikkert land. Hmm, men hvorfor er det sikkert nu? Ja det er det såmænd fordi at Danmark deltager diverse steder i verden og bekæmper terrorister der højst sandsynligt en dag vil ramme Danmark.

Og som du nok kan gætte er jeg glad for forsvaret og det at være ansat der

• #3   29. aug 2008 tør øjnene venner... i hader det kun fordi i skal derind... muhahaha

• #4   29. aug 2008 been there done that... jeg synes nu det var meget underholdende, og en kanon oplevelse

• #5   29. aug 2008 Trak frinummer, men lad os lige blive enige om at pengene kunne bruges mere fornuftigt end de gør i det danske forsvar. Min kone har været civilansat i ca. 10år, og hvis et privat firma styrede deres økonomi som forsvaret, ville det ende som Roskilde bank i løbet af en sommer.. En lille professionel hær ville være langt mere effektiv.

• #6   29. aug 2008 lav en 100% professionel hær siger jeg bare og drop den skide værnepligt

• #7   29. aug 2008 hehe, sørg for at komme i god tid! kommer i som de første kan det være overstået på et par timer, men kommer i som de sidste, så skal i vente i tiiimer! !!

• #8   29. aug 2008 ja luk homotæret

• #9   29. aug 2008 De er jo lige præcis i gang med at lave den professionel det sker desværre bare ikke på 1-2 år.

Tja, der bliver jo nok brugt lidt penge rundt omkring

• #10   29. aug 2008 Jeg har selv været inde og springe her i Februar - Maj, og jeg synes ikke det var ret fedt. Jeg havde ellers set frem til det, men det var på ingen måde som jeg havde forventet.

Jeg mener ikke at værnepligten skal afskaffes, derimod skal den yderligere forkortes, så folk er inde i 1-2 uger, så man kan få fornemmelsen af, hvordan der er derinde. Efter min mening, skræmmer værnepligten flere væk, end den rekrutterer, netop fordi man tvinger folk som ikke gider være der, til at være der sammen med dem som godt gider, og så bliver det sgu svært for befalingsmændene, at gøre en indsats for at virke seriøse.

Men jeg er en af dem der synes at vi burde bruge flere penge på forsvaret, end vi allerede gør, og specielt på hæren, da de trækker det tunge læs.

• #12   29. aug 2008 Numero: Norge har også et stort forsvarsbudget og har soldater i Afghanistan

• #13   29. aug 2008 jesper(Bil til salg) C som om Norge og Sverige gør en forskel i Afghanistan smiley

• #14   29. aug 2008 Sverige gør nu ikke men de norske tropper gør nu.. Der er jo også norske tropper ala jægerkorpset

• #15   29. aug 2008 de gør jo nok ligeså stor forske som Danmark gør

• #16   29. aug 2008 Det er kun uvidende og uoplyste folk der kan sidde og påstå at Danmark og danske soldater ikke gør en forskel for afghanerne.

Ja afskaf millitæret og hvis din familie så en dag blir dræbt pga et terror angreb af nogle gutter som kunne være stoppet 3 år forinden, ja så var det jo godt det blev afskaffet.... Nej vel

I er uvidende og udtaler jer om noget som i tydeligvis ikke har forstand på

• #17   29. aug 2008 Ja den skulle afskaffes om end ikke forkortes yderligere og så give dem der kommer ind en forsmag på hvordan det vil være som fastansat.. Der er jo en del forskel

Kommentér på:
Forsvaretsdag D. 08-09-08 i Fredericia

Annonce