{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Snoopy
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637

mere lys på VA, hvordan ? {{forumTopicSubject}}

hvis jeg nu gerne vil ha mere lys på dytten, gir det så bedre lys med et sæt nye angel eyes lygter f.eks eller andre ?? (ska bare gi masser af lys, ski ligeglad med om det er angel eyes eller ej)

tænker lidt logisk at nyere lygter bedre udnytter lyset fra pæren, men har intet forstand på skidtet smiley

og så ha rjeg nogle org fjernlys fra en mazdmazda 323 BF, sku man ikke ku pille dem ud af midtergitteret og lave en slags beslag til (uden større problemer) ?? eller er det helt hen i skoven ?
meningen ville være at smide dem i forkofangeren som tågelys/xtralys til laaange mørke veje

uh uh og hvis nogen lige har styr på hvilken pære der er bedst for tiden, så smid lige et navn eller et link til de pære smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mere lys på VA, hvordan ?
  • Snoopy

#1   29. aug 2008 stavefejl og andre mærkelige ting er gratis, halvsover lige og har en hvalp der æder mine tæer AAVV

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #2   29. aug 2008 først så tjek om dine paraboler i lygterne er irret/krakeleret..det ødelægger lyset fra dem.... og så skal du bare ud og købe et sæt philips extreme power...så er der lys

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#3   29. aug 2008 http://landberg.dk/product.asp?product=48&sub=52&page=1 sån nogen her fx...ved ikke lige om du kører med h4

• Snoopy

#4   29. aug 2008 Jyden

var for at nærlyset blev kraftigere især, men kan da prøve at købe nogen af de pære der og se om det hjælper

og gider ik xenon

• Snoopy

#5   29. aug 2008 steffen

de koster jo ingenting, er det de bedste H4 på markedet pt ?

man burde lave en side der bla viser en opdateret liste over bedste pære til biler hehe

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#6   29. aug 2008 ekstar lygter give rselvfølgelig utrolig meget mere lys, og især hvis de sidder nede ved vejbanen som hvis de er monteret istedet for tågelygter(ved ikke om der findes org ekstra fjernlygter til din bilmodel)men det var da også værd at undersøge men i så fald er det sikkert en anden kofanger der passer til dem

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#7   29. aug 2008 det er i hvaert fald de kraftigste jeg har prøvet....osrams nightbreaker og philips nightguide kan godt pakke sammen

• Snoopy

#8   29. aug 2008 jeg har xtra org fjernlys fra en 323 BF, de lyste vildt på mazdaen, gav daglys forude hehe

kan man bare lave et lille beslag og skære to huller og så smide dem i kofangeren ?

har værksted til rådighed så skærehuller og få bukket et beslag burde ik være det som sku skaffe problemer

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#9   29. aug 2008 nightbreakerne har ret kort levetid synes jeg. har dog ikke prøvet levetiden på extreme power endnu, da det ik er så længe siden jeg fik dem i

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#10   29. aug 2008 hvis du selv synes det kan laves pænt og du laver det så du har mulighed for at få dem justeret korrekt bør det ikke være et problem, at sætte de lygter du har liggende på

• Snoopy

#11   29. aug 2008 og ingen mener at nyere lygter ville gi mere lys ?

hva med klarglas lygter, hvis det findes til en VA hehe smiley

(brb ska lige hente brormand på banegården)

• #12   29. aug 2008 Øh, ekstra fjernprojektører skal placeres så højt som muligt, for at lyse længst muligt frem...
    Skal ikke kunne sige om de der Phillips-pærer er bedre end Osram Nightbreaker, men jeg er ihvertfald ovenud tilfreds med mine Osram...

• #13   29. aug 2008 hvis du ikke vil montere xenon kit i kan du jo altid købe de der pærer med xenon gas i de giver vildt godt lys

• Snoopy

#14   29. aug 2008 har en front liggende fra faceliftet

hvis jeg nu smider lygter i den, og så køber lygter der passer til den front

hva lygter skal jeg så købe for de passer til fronten ? og ska der nye blink også ?
    og syntes den nyere friont er med klips, hvor den gamle vist er med skruer ?

• #15   30. aug 2008 vil klart mere at nogle klar glas lygter vil give mere lys

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #16   30. aug 2008 Hvis du smider klarglas lygter på din bil, vil det forbedre det betydeligt meget. Jeg fik et chok, da jeg gik fra mine gamle lygter over til angel eyes lygter på min 1,4'er. Spørgsmålet er jo så, om man ønsker angel eyes på sin bil, da jeg ikke lige har set nogle normale lygtehuse med klarglas til din eller min model.

Kommentér på:
mere lys på VA, hvordan ?

Annonce