{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147

Billig forsikring v. brugtforhandlere? {{forumTopicSubject}}

Jeg mindes at min kammerat engang fik en ret billig forsikring, ved at købe en brugt bil hos en forhandler.
Derfor er jeg begyndt at overveje, om jeg måske vil kunne få en kasko noget billigere hvis jeg køber min brugte bil via en forhandler, kontra en privat person. Er der nogen der ved noget om, hvordan landet ligger i denne forbindelse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig forsikring v. brugtforhandlere?
  • #1   30. aug 2008 nej men ved at hvis det er en skode så er det lidt billiger gennem skode forhandler

• #2   30. aug 2008 Hvis det stadig er som for nogle år siden, kan der være rabat-aftaler hvis man finansierer bilen via forhandleren...

• Malthe C
    Malthe C Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 34
    #3   30. aug 2008 det er daf forsikring som forhandlerne bruger. bare smut ind på www.daf.dk så får du det til deres priser hvis du samtidigt opretter en ulykkesforsikring på dig selv. den koster 600kr årligt

• #4   30. aug 2008 Ved Skoda kan du få billig forsikring, og jeg mener ikke engang du behøver at købe bilen der. Men et krav er at det skal være en Skoda (mener det er topdanmark).

Codan har samarbejdsaftaler med Seat og giver også en fair pris. Tror også de har samarbejde med VW osv.

Men man kunne også overveje at købe en helt ny Kia, så kan man få 3 års kasko for 3699 kr/år og derefter er man elitebilist hos Fair forsikring.

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147
    #5   30. aug 2008 Tak for de gode tips.
    Nu er der ikke tale om en Skoda og bliver det heller ikke, men derfor kan andre jo drage nytte af dét tip smiley
    Daf har jeg prøvet at kontakte, men de sendte min forespørgsel videre til ETU, som allerede har givet mig deres, kedelige, bud tidligere. Dem har jeg ikke hørt fra, men jeg har jo også allerede besværet dem én gang.
    Hmm, så bli'r det nok den fesne Alka-løsning, med baby-box i bilen til 5000,- + kaskoen bagefter. Håbede bare jeg måske havde overset noget i forbindelse med forhandlere og brugte biler smiley

Kommentér på:
Billig forsikring v. brugtforhandlere?

Annonce