{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Indbrud..... :-( {{forumTopicSubject}}

hej alle!!
Så var det min tur til at havde indbrud i min bil. Det er sku nået lort at folk ikke kan lade ens biler være... jeg har fået stjålet en
Forstærker: VORTEX VX4175
Hattehyldehøjttaler: JBL T595 6x9" 600Watt!
Bilradio: Xzound radio MP3-X5 med CD/MP3/USB/SD
! så hvis nogen får tilbudt sådan en billigt så sig lige til!! -
kommer fra viborg..

Mvh. lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud..... :-(
  • #1   4. apr 2005 det er sgu sygt..... men lad dog være med at lade din hu sidde i bilen ved parkering... taler af erfaring... havde en Ford der fik brækket en heldørkarm op så ruden smadrede....primitivt og latterligt...

• #2   4. apr 2005 pisse ærgeligt...

jeg skal nok holde øjne og øre åbne her i Skive....

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203
    #3   4. apr 2005 det er det jeg siger den bedste alarm er jo en alarm med pager og så et STORT bassball bat skulle sku bare snuppe nogen der var i gang med min bil

• #4   4. apr 2005 har også lige haft 9indbrud her i tilst i århus tror det er nogle fra polen eller sådan noget de skulle have flægget røvhullet og skåret pikken af og proppet den ned i munden

• #5   4. apr 2005 Føler med dig... jeg mistede godt ikke noget da det gik ud over min tidligere bil for knoldene kunne ikke komme ind, men så skamferede de hele den ene side af bilen istedet.
    Sådanne folk, som laver den slags pis skulle hænges op i kuglerne og skæres med en skalpel og så noget sprit. Har hørt et eller andet om 1000 snits totur... ja det vil sgu være sagen....

Kommentér på:
Indbrud..... :-(

Annonce