{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.755 visninger | Oprettet:

Dennis H
Dennis H
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 52

Neutralt DK logo til bagrude - hvor? {{forumTopicSubject}}

Hvor køber man et neutralt DK logo, som kan sættes fast på bagruden (indvendig side?) - altså et ganske almindeligt, hvor der bare står DK og overholder kravene... så neutralt som muligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neutralt DK logo til bagrude - hvor?
  • #1   1. sep 2008 Hvorfor skal du overhoved have det der?

• #2   1. sep 2008 Det godkendte DK mærke uden reklamer eller dikkedarer, kan du købe på de fleste tankstationer.

Kønt er det ikke, men godkendt. Jeg har prøvet det samme, jeg satte det også bare fast med tape på indersiden af bagruden når jeg skullle krydse grænsen.

• #3   1. sep 2008 100% Mazda-Freak . - Fordi det er et lovkrav så snart man kører ud af landet Danmark

• Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    jul 2008

#4   1. sep 2008 Jeg kan jo selvfølgelig bare vente med at sætte et i, til jeg skal krydse grænsen... det er ikke noget jeg sådan gør dagligt smiley

• #5   1. sep 2008 Man kan godt få nogen der ikke er så tydelige! Jeg har et på min Range Rover, det ser man ikke så meget igen.

• #6   1. sep 2008 Jeg har da kørt helt til holland i min bil... der var da ingen problemer når jeg blev stoppet....

• #7   1. sep 2008 Ikke for at lave skjult reklame, men SMC biler (hvor jeg har købt bil), min har et forholdvsit diskret DK-logo (dog ikke til ruden), som ikke er så stort, og er gråt.

Synes det er ok diskret på min bil - bedøm selv - og eftersom din bil er grå, tror jeg det vil være endnu mere diskret på din ...

Er sikker på at SMC biler gerne udleverer et gratis til dig smiley

• #8   1. sep 2008 Lovkrav...!! Det var jeg sku ikke klar over... Har en kammerat som har kørt til Canne flere gange, han har sku ik noget Dk mærke, og har ikke hørt nogen historier fra ham vedr dette...
    Mener bestemt heller ikke at min far har, og han kører da til Tyskland engang imellem...
    Så kan man spørge sig selv er det noget som bliver håndhævet ude på vejene

• Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    jul 2008

#9   1. sep 2008 Min far har sådan et hvor det nærmest er to separate klistermærker (et 'D' og et 'K') i sådan noget sølvagtigt klistermærke-materiale smiley De er heller ikke vildt store (3-4 cm vil jeg tro)

Det synes jeg ikke er så grimt. De standard med en hvid ramme omkring er simpelthen gyselige....

• #10   1. sep 2008 Hvis det skal være lovligt:

DK-skiltet
    Danskregistrerede køretøjer skal være forsynet med godkendt DK-skilt ved kørsel i udlandet. Kører man både med bil og campingvogn skal begge være forsynet med skiltet.

Skiltet skal være elliptisk (ovalt)175 X 115 mm, hvidt med sort skrift. Bogstaverne skal være 80 mm høje, afstanden imellem dem skal være 10 mm og der må ikke være reklame på.

• Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    jul 2008

#11   1. sep 2008 Sigurd S
    "og der må ikke være reklame på." <- det vil sige at alle forhandlere bryder loven ved at sætte et reklame DK-skilt på smiley

• #12   1. sep 2008 Dennis H
    De reklameskilte er som regel også for små, så det er kun reklame smiley

• #13   1. sep 2008 Et lovligt DK skilt koster vel 10-15kr. Så man kan da bare pille den af når man kommer hjem fra udlandet igen

Kommentér på:
Neutralt DK logo til bagrude - hvor?

Annonce