{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Forsikringsselskaber er nu mærkelige {{forumTopicSubject}}

Har været ved at hente priser ind på min nye bil idag.
Det er en Almera 2.0 gti, men er registreret som SRX (noget nissan gjorde for netop at holde prisen på forsikring nede)

Ved at man oplyser om at det er en SRX, så er prisen høj, men retfærdig. Kalder man den GTI, selvom bilen er 100% den samme, så bliver priserne, i nogle tilfælde, mere end fordoblet.
Det dyreste sted ville have - og hold nu fast - 50K i kasko!?!?!?!

Fatter ikke helt hvad de har gang i somme tider. SRX er ok, men GTI må der ikke stå...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikringsselskaber er nu mærkelige
  • #1   7. apr 2005 vil du høre noget der er underligt hos Tryg er prisen på min Corrado og min 911'er hvis den var på plader den samme, lamt ikke??? og det også det samme for min 924'er

• #2   7. apr 2005 Ja, der kan man jo bare se, hvor lidt forstand de har på sådan noget, når alt kommer til alt smiley

• #3   7. apr 2005 Tror det hænger sammen med at det er ok at have alt i udstyr.. men HK er forbudt?? kan det være noget i den duer? for en gti har vel hele svineriet af udstyr?

• #4   7. apr 2005 Det er da garanteret udelukkende fordi golf gti har været den største briankoger i lang tid - derfor at gti er blacklistet. Det samme med v-tech

• #5   7. apr 2005 En almera gti har faktisk ikke meget mere udstyr end normalt.

• #6   7. apr 2005 wv bora 1.8t er en sær bil hos nykredit.. Men en 1.8t passat ikke er.. også selvom at bilerne er helt ens dog lige fra design og vægt..

• #7   7. apr 2005 Ortega - hvor har du fået din forsikret? Er det ikke svært når der er lavet så meget ved den?

• #8   7. apr 2005 Jeg står i tjenestemændendes forsikring smiley
    Og jeg kan gøre hvad jeg vil med den.. eller.. der er jo regler, og de omhandler ikke tuning smiley

• #9   7. apr 2005 desværre er der jo også mange som fusker med forsikringerne, og køre rundt i deres forældres forsikring.....

i mine øjne er det dem der skal have nakke-skuddet!

Dem og også de fusker røve der får "stjålet" lortet for at få penge i stedet for!!!

Jeg betaler selv kassen for at have min corrado i mit eget navn... hvis jeg ikke selv kunne betale, ville jeg ikke have den for starten af!

• #10   7. apr 2005 Bliver forsikringsprisen ikke også sat efter førerens alder hvis der sker noget?

Er helt enig. Man skal jo starte på et tidspunkt, og har man ikke råd, så må man finde noget mindre.

Det kunne måske også nedbringe antallet af ulykker lidt.

• Carsten  S
    Carsten S Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #11   7. apr 2005 har kun en ting at sige,køb en skoda.........
    har lige købt en fabia combi 7700 om året med glasforsikring og jeg er 23....det kalder jeg billigt

• #12   7. apr 2005 "har kun en ting at sige,køb en skoda........."

Øhm.. Holder man de to biler op mod hinanden, så tror jeg at jeg holder mig til gti'en - de kan ikke rigtigt sammenlignes.

• #13   7. apr 2005 Jeg havde en golf 4 2,0 115hk (pris 5000.-)den ville jeg så bytte med en golf 4 GTI 1,8t 150hk(pris næste 20kg) hmm ny plan tænkte jeg så, seat leon 20vt sport 180hk
    pris 5000 der er noget man ikk fatter....

Kommentér på:
Forsikringsselskaber er nu mærkelige

Annonce