{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

dårlige overskrifter og folks respons {{forumTopicSubject}}

nu har jeg lagt mærke til at folk går helt i selvsving over dårlige overskrifter ..

noget som kan få mig til at gå helt i selvsving er når folk begynder at spamme tråden kun pga overskriften

feks

............................... < gange MANGE
eller noget andet latterligt

hvis i på forhånd kan se det er en dårlig overskrift så lad da være med at gå ind og læs hvis i alligevel ik har andet end noget børnehavegylp at bidrage med..
Der bliver pivet så meget over at bg er useriøs osv... men det er da JER som får det til at blive useriøst .. især på den måde..

er det ik nok med en eller to personer som skriver ... lav nu en ordentlig overskrift

eller noget helt andet... til jer admins ... gør så vi kan redigere vores overskrifter ?!

comon gør nu det her til et bedre sted og lad være med at svine hinanden til for noget så latterligt som en dårlig overskrift ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlige overskrifter og folks respons
  • #1   8. sep 2008 Folk skal jo forstå at det ikke er sådan man driver et forum.. SÅÅ og det ikke så meget dem som laver det, men lige så meget dem der sidder og kigger på, som så tænker "Fair nok, folk svare sådan når man laver sådan et useriøst indlæg, så det skal jeg ikke gøre"

• #2   8. sep 2008 og tak til Kris H for dette standart svar som kunne passe til 50% af alle spørgsmål her på bg

• #3   8. sep 2008 Ja ... Men BG er en børnehave... du skal helst specificere helt præcist hva du vil i forummet i overskriften, inden du spørg om noget skal du først lige glo hele forummet igennem, google det du søger, søge på jubii, yahoo, msn osv... Og hvis du ikke kan finde det der skal du helst spørge meget pænt og huske at skrive tak på forhånd.... ellers kommer BG politiet efter dig!!!.... Det så plat herinde det helt vildt... forummet er der for at spørge..

• #4   8. sep 2008 Og kris H er BG's overbetjent... 1. du kan dårlig oprette et indlæg uden at han blander sig 2. hans svar er altid komplet irrellevant eller provokerende 3. Han skal altid diskuttere når man prøver at forklare ham at han skal skride fra forummet... Men sådan er det at køre volvo 240 og være 30+ uden liv

• #5   8. sep 2008 hvis folk syntes at det er plat og en lorte side, hvorfor er i her så?????

Syntes da også at det er lidt træls engang i mellem at der kommer dårlige overskrifter, men der er sgu ikke så meget at gøre ved det, for lige meget hvad, så spørger folk jo bare for at få et svar, og hvis de ikke skriver så meget i forum, så ved man jo heller ikke bedre, dumede mig da selv med det allerførste indlæg jeg lavede.....

HJÆLP..........

• #6   8. sep 2008 Hahaha nemlig Kris H smiley

• #7   8. sep 2008 Kris H ... har ansøgt dig på arto mkay

• #8   8. sep 2008 Beklager Kris! har ikke arto... Men der terrorisere du sikkert også...

• #10   8. sep 2008 Man er nød til at undlade og svare seriøst på et indlæg med dårlig overskrift. En grundlæggende regel i alle gode forumer er gode overskrifter. Hvis der ikke er en slags selvjustits blandt brugere på det område ender det i et skodforum. Det er BG så i forvejen men det er der mange andre grunde til.

• #11   8. sep 2008 det bliver også umuligt at søge i forum så,

Kommentér på:
dårlige overskrifter og folks respons

Annonce