{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Opel Corsa vs Seat Ibiza vs Volvo 460 {{forumTopicSubject}}

Opel Corsa, 1,4 swing, rød, pæn nok, årgang 94, nysynet, ingen rust. Har en revne i forrude.

Seat Ibiza 1 år til syn, årgang 95, 1,6 motor. Sort, flot i kabine, Den ene side ska poleres op pga. tidl. skade.

Volvo 460, 1,8 , køørt af ældre, heksespoile, nysynet, årgang 94.

Jeg er fandeme lost her! alle biler er praktfulde og koster alle sammen næsten samme pris... hvad ville i foretrækkke? og hvorfor? volvo 460 føler man sådan lidt konge i vil jeg mene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Corsa vs Seat Ibiza vs Volvo 460
  • #1   8. sep 2008 den ene side bagved, det er kun et lille område på seat der ska poleres op, så den ser 100% finish ud.

• #2   8. sep 2008 Tag dog Volvoen, den har heksespoiler smiley Så kan man flyve istedet for at køre

• #3   8. sep 2008 Ej for lige at være seriøst, så ville det hjælpe med nogle km-antal for det er nok noget af det vigtigste

• #4   8. sep 2008 Alle omkring 190.000 km... det er det der gør det så svært for mig smiley

• #5   8. sep 2008 Så ville jeg vælge Corsaen. Den er en god startbil, billig på alle måder, og selvom de står dyrt fordi de er kultbiler, så holder de tilgengæld også værdien meget bedre end de to andre du nævner. Volvoen tror jeg du bliver ked af i længden, og den er også meget dyrere i vægtafgift/forsikring, tilgengæld vil du få følelsen af svensk håndværk når det er bedst og kvalitetsfornemmelsen i top. Ibizaen har jeg ingen erfaringer med, men jeg tror den bliver svær at sælge igen med så mange km. på tælleren

• #7   8. sep 2008 okay, det jeg bare er bange for med corsaen, er at den er ejet af en ung gut jeg kender.. Og unge har det med at køre voldsomgt, men han har kun haft den siden jul, men forestiller mig bare at han har slidt rigtig meget på det forskellige?
    Kobling, gearene eller andet..?

seaten er i sig selv ganske nydelig..

Volvo er jeg også meget skeptisk med på en måde fordi den vejer over 1 ton og det er en 1,8

men okay mange tak

• #9   8. sep 2008 okay tass mange tak,, Umiddelbart skulle volvoen ikke have noget rust.. Men jeg har ikke set den endnu, men kan i forstå at det gør mig svært med 3gode valg? for volvoen er sgu en bil der kan flytte sig

• #10   8. sep 2008 Hvis det er en du kender, så lån bilen i en time en dag og få den tjekket hos en der har forstand på biler, og selvom den måske ikke altid har været kørt lige pænt, så kan du vel få den billigt hvis det er en du kender

• #11   8. sep 2008 vi ligger omkring 15.000 for corsaen.
    der er også et lille anlæg i og sportspotte smiley

• #13   8. sep 2008 De ruster vel alle lige voldsomt..
    Snup den du føler dig bedst tilpas i..
    Sådan en Volvo kører nu meget godt.. Har ikke kørt i de andre, men set voldsomme rust tilfælde i alle 3 bil modeller..

• #14   8. sep 2008 tag volvoen.forbroen kan godt ruste på den model så tjek den godt efter. det er en solid bil. har aldrig haft problemer med den

Kommentér på:
Opel Corsa vs Seat Ibiza vs Volvo 460

Annonce