{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilferie i USA med egen bil...
  • #1   9. sep 2008 Regn med de US biler du ser her ikke er ejede af fattigrøve smiley

Det er nok i den prisklasse du skal regne med smiley

• #2   9. sep 2008 iflg gamle tråde herinde er transportomkostningerne for en bil mellem 10 og 15.000 mellem DK og US - og det er hver vej.

Men ved faktisk ikke om de amerikanere du ser tager herover og kører rundt i hele europa - kan jo være der afgår bilfærger fra andre lande.

• #3   9. sep 2008 Tror aldrig at det ville kunne betale sig, da det jo tager tid at få den sejlet over, mener at have hørt en pris dr hedder 15k plus moms og forsikring.. Kan bedre betale sig at købe en bil når du endeligt rammer usa.. Du kan jo købe meget bil derover for de penge du ville have brugt på bil i dk og transport til usa =)

• #4   9. sep 2008 så engang en hvid hummer i tyskland med us nummerplader, det var en neger i hvidt jakkesæt, og en del guld ringe, og han havde en sød blondine med, tror ikke det er helt billigt....

• #5   9. sep 2008 Desuden kan de aldrig give dig en helt 100% ankomst dato, der kan jo gå meget galt under vejs.. du kan i værste tilfælde stå uden bil derover

• #6   9. sep 2008 I ALLE tilfælde vil det bedre kunne betale sig f.eks. at købe en bil derover hvis man skal være der meget længe, og så sælge den igen når man skal hjem.

• #7   9. sep 2008 det er meget billigere at leje en mustang derover end at få din egen med

• #8   9. sep 2008 Ja det er nok rigtigt nok.
    Det er både billigere og bedre at købe/leje derover...

Men jeg tror at jeg har set ca 5 biler her i dk med US plader og den første bil jeg har set var en toyota hiace bus, en børnefam på 5 pers.
    og en gammel udslidt chevy van med to unge i..
    En MB C klasse fra 94-96....

Men jeg blev bare nysgerrig om prisen...

• #9   9. sep 2008 Kan de ha kørt herover.. over canada, grønland og så sejlet fra grønland til danmark?

Der er nok mange måder at gøre det på og der er garanteret også mange priser smiley

• #10   9. sep 2008 Ellers kan du jo købe din drømmebil derovre, rejse rundt med den (evt.få den gennemrenoveret derovre meget billigere end i DK), og fragte den til DK efter endt rejse og beholde den.

Det kan jo være alt fra en Skyline til en lyserød Cadillac fra 57.
    Total affektionsværdi.
    Det er da ikke så dårlig en ide?

• #11   9. sep 2008 **Mercedes til salg** ™
    Canada og Grønland hænger så vidt jeg husker fra geografi timerne ikke sammen smiley

Tror nærmere den har været med bilfræge fra feks la til rotterdam eller anden europæisk by =)

• #12   9. sep 2008 Teoretisk set skulle det være muligt at køre over Alaska, og så med færge til Rusland, og den vej til Europa. Jeg ved dog ikke om der eksisterer en sådan rute, men det vil tage lang tid. Og det er nok ikke alle biler der kan holde til sådan en tur.

Dog har jeg også undret mig over diverse almindelige biler med us-spec og us-plader i DK.

Den sidste jeg så, var en standard Passat 3B, med us-plader og den havde sidemarkeringslygter, og bagklap med nummerplade udskæring i us-mål, så det var helt sikkert en amerikaner.

• #13   9. sep 2008 Tror der skal rimelig gode dæk til at køre i nord-grønland smiley

Med forsikring ender man som sagt på 15-20K pr. vej - så det bliver en dyr tur...

• #14   9. sep 2008 Der er mange biler med US plader som kører rundt i Tyskland, det er så pga den tyske base i Fulda, hvor de amerikanske tropper så får fløjet deres biler over af flyvevåbnet. Også kører de rundt i dem herovre mens de udfører deres opgave - det kan jo være nogen af dem du har set kører rundt i DK.

• #15   9. sep 2008 Jamen, så en lyserød Cadillac så!

Ang. US pladerne, kan det jo tænkes at det enten er diplomater, ansatte i US ambassaden i DK eller blot ansatte i US ambassader i Europa, som besøger DK på bilferie?

• Jonas M
    Jonas M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 42
    #16   9. sep 2008 De USA plader du ser her i Europa er hovedsagelig ansatte ved den amerikanske hær i Tyskland som tæller flere tusinde.

Kommentér på:
Bilferie i USA med egen bil...

Annonce