{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Øv, øv, øv.... magen til idiot ;( {{forumTopicSubject}}

Tidligere i dag var jeg inde for at handle, og var kun væk fra bilen 5-10 minutter. Da jeg kommer ud på parkeringspladsen igen, kan jeg se motorhjelmen på min bil bukke 3-4 cm opad på midten. Så er der fan.... en idiot, der har bakket sin bil 30-40 cm hen ad fronten på min bil, så både frontgrill, kofanger og den ene forlygte har taget skade..... og ja plus hjelmen.....

Der var heldigvis et vidne, der havde set, hvad der var sket, og skrevet nummeret ned på hans bil.
Ringer så til politiet for at anmelde det, men de har jo ikke tid til sådanne bagateller. Men jeg fik da et telefonnummer til ejeren af den anden bil.
Fair nok - ringer så til ham gutten. Men kendte han til, hvad der var sket ??? Uhhhh, nej, nej, nej..... Det kunne ikke være ham, for han havde ikke bakket ind i en anden bil i dag, og han nægtede alt.....

Så nu sidder jeg her, og har næsten ikke fået vejret endnu....... Det er sgu, hvad der desværre kan ske engang imellem. Men det er for lavt, at folk ikke kan stå ved, hvad de har gjort. Men at stikke halen mellem benene og smutte derfra, det er sgu intet problem.

Nå.....fik lige smidt det værste af alt min galle i hovedet på jer........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv, øv, øv.... magen til idiot ;(
  • #1   8. apr 2005 trist at folk ikke tager skylden, se det fra den lyse side, hvis der er sådan en..
    det kunne have været mig:-)
    men så havde jeg blevet der..


  • #2   8. apr 2005 jesper, hehe.. kan faktisk ikke kører over en bil, har prøvet, mangler et spær bagpå, men har det og ligge, så tror jeg godt man kan, hehe

  • #3   8. apr 2005 Du skal bare ringe til politiet og lave en politi anmeldelse på skaden de skal tage i mod den... og derefter ringer du til forsikringen og fortæller dem alt hvad der er sket og at du ved hvem det er der har gjort det og at han benægter alt, så tager de sig at sagen...

    MEN DU MÅ IKKE VASKE BILEN FOR DER KAN FINDES LAK FRA HANS BIL PÅ DIN OG DET KAN VÆRE DET FÆLDENDE BEVIS PÅ AT DET ER HAM DER HAR GJORT DET...


  • #4   8. apr 2005 Tag ud forbi ham du tror der har gjort det og bed om at se hans bil/biler. Hvis der er en der har taget/efterladt noget, så kan du jo køre det ad den vej.
    Var selv ude for, at der engang var en der bakkede ind i vores bil og så bare kørte. Men så var der heldigvis en der havde set det og stod og ventede med en lap papir hvor pladen var skrevet ned. Eneste grund til hun gjorde det var, at hun havde været udsat for at idioten bare skred... rart når man hjælper hinanden


  • #5   8. apr 2005 evt kør ud og se på hans bil er den skadet er han bustet...

  • #6   8. apr 2005 Har været forbi her til aften, og der var et rødt mærke, så det kan sagtens være fra min.

    Klinke
    Ville gerne ha haft lånt din vogn i dag.....;)


  • #7   8. apr 2005 Men der var ikke sket noget med hans kofanger udover det mærke.

  • #8   8. apr 2005 jens.. den er lidt skilt ad for øjeblikket, så det går nok ikke, hehe

  • #9   8. apr 2005 Du skal ganske simplet melde det til din forsikring.. Give dem navn og nummer på vidnet.. så kontakter de ham der har gjort det og hvis ikke han selv har givet lyd fra sig inden der er gået 3 mdr så tager hans forsikring affære.. har selv prøvet det og han slap IKKE for at betale

    Karsten


  • #10   8. apr 2005 Karsten
    Det var også det politiet sagde til mig.

    Klinke
    Det var en skam. Du har tilfældigvis ikke en kængurubøjle til at ligge ? Ej, bare gas, men man bliver lidt negativ, når man ser sin bil se sådan ud.


  • #11   8. apr 2005 kan godt forstå det, hehe..
    nej ikke endnu, men lige så snart vognen er synet skal der smedes en til den, så den kan holde til og kører lidt steder.. den anden bukkede sgu da jeg skulle kører op på den bil, skod jern..


  • #12   8. apr 2005 kan kun sige det samme som karsten k siger..... han kommer til at betale på den måde

  • #13   8. apr 2005 Hmmm vil poiltiet ikke engang tage ud og kigge på hans bil om den også har en skade, og få ham til at betale for skaden og en kæmpe bøde for at stikke af, så syntes jeg fandme der er noget galt i vores samfund. Så kan de sku heller ikke sige noget til hvis man får lyst til at besøge ham en mørk aften smiley

  • #14   8. apr 2005 Når du engang har prøvet alt, og hvis han blir ved med at nægte... ja, så fristes man til at lave 9'eren i alle fire dæk, ik?

  • #15   9. apr 2005 Hvis du har et camera, så skynd dig ud og tag så mange fotos af skaden på hans bil,som du kan.
    Hvis han vasker-pudser eller maler den ,er beviset væk,Husk at sørg for at hans nr plade kan ses på foto.
    Lav så den politi anmeldelse,og få navn og adresse på det vidne som så det-aflever det hele til dit forsikrings selskab.
    Så er den ged vist barberet.
    Hvis det ikke virker så send en l. benz gennem hans siderude-sammen med en tændstik-så kan han lære det.
    Hilsen Niels Erik


  • #16   9. apr 2005 Ham fra politiet jeg talte med, sagde at han havde ringet til ham 2-3 indenfor et par timer uden held. Da jeg havde lagt røret på ringede jeg så til ham, der var intet problem. Men derfor kan det jo godt passe han ikke har kunne få fat i ham.
    Men havde jeg sagt til ham fra start, at han bare skulle droppe det, så havde han også gjort.

    Han var jo nok på vej ud af døren sammen med Niels-Erik og Henning, så de sammen kunne køre ud i deres hvide Nissan Serena med tonede ruder og tage et par billeder af nogle billister,


  • #17   9. apr 2005 Niels Erik
    En liter benzin - er du gal, har du set hvad en liter koster....;)
    Men god pointe du kommer med. Havde desværre glemt kameraet, da jeg var forbi tidligere i dag.


  • #18   9. apr 2005 Hehe..
    Karsten: Kniven ind - og så drejer man ellers rundt og laver et fint 9-tal smiley Den virker på mange ting


Kommentér på:
Øv, øv, øv.... magen til idiot ;(

Annonce